Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را تبریک گفت. تاریخ انتشار: 13:12 - 01 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۲۲۴

خبرگزاری میزان _ طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» در پیامی خطاب به سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است. این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیرو‌های مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

همزمانی تقریبی صدور فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نخستین نهاد‌های برآمده از نظام اسلامی و همدلی و وحدت مقدس حاصل از آن، دشمنان را در تنگنای راهبردی علیه انقلاب قرار داد و این عناصر زبون و مطرود، راه و رسم ناجوانمردی و خیانت را از همان آغاز برگزیده، دست به خون اسوه‌های ولایتمداری نیرو‌های مسلح آلودند؛ از شهید والامقام سپهبد محمدولی قرنی، قافله سالار فرماندهان شهید نیرو‌های مسلح، که شهادتش یک روز پس از فرمان تأسیس سپاه، جامه سرخ شهادت را درفش انقلاب کرد، تا شهید سپهبد صیاد شیرازی، سیدالشهدای دفاع مقدس و شهید سپهبد سلیمانی، سیدالشهدای مقاومت و هزاران شهید نیرو‌های مسلح، همگی آماج توطئه و خباثت دشمنان قرارگرفتند و شگفتا که از خون هر شهید، هزاران رزمنده مخلص سربرآورد و مسیر اعتلای نظام، باصلابت و استحکام مضاعف پیموده شد.

امروز بیش از چهل سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، هم‌دلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت شده است. فرزندان غیور ملت در ارتش، تلاش‌های خالصانه سپاهیان دلاور را در همه عرصه‌های ایثار ارج نهاده و دست در دست برادران سپاهی در برابر زیاده‌خواهی‌ها و سلطه‌جویی‌های استکبار جهانی و اذنابش می‌ایستند و از این هم‌افزایی برای تأمین منافع راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر حرکت به سوی تمدن نوین و بزرگ اسلامی بهره می‌گیرند.

عزیزان نیرو‌های مسلح همواره تمرکز همت خود را بر رفع آلام همه اقشار ملت عزیز گذاشته و این مهم را مسئولیتی فراتر از مأموریت قانونی خود می‌دانند. امروز نیز همرزمان ایثارگر ارتشی و سپاهی، به تأسی از سیره سپهبد‌های اخلاص و به نیابت بیش از ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس، اذن میدان گرفته و مدافعان شایسته و بی‌دریغ سلامت مردم هستند و به حکم مردم‌داری، مردم‌یاری و ولایتمداری، توانمندی‌هایشان را در رزم زیستی با دشمن نامتعارف می‌آزمایند و در این عرصه نیز جانبازی می‌کنند.

بنده به نمایندگی از سوی همرزمانم، سالروز تأسیس سپاه را به جناب‌عالی، فرماندهان پرتلاش و کارکنان خدوم و ایثارگر سپاه و همه آحاد جامعه عزت‌مدار تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون آن برادر گرانقدر و همرزمان انقلابی در سپاه ولایتمدار، تحت فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) از بارگاه ربوبی خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

بیشتر بخوانید: نیروهای مسلح به ویژه سپاه افتخارآفرین خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و کشور هستند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی فرمانده کل ارتش نیرو های مسلح سالروز تأسیس نظام اسلامی تأسیس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است