Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:10:04 GMT

کشف کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در کمالشهر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۶۹۱۷

کشف کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در کمالشهر

سردار حسینی از کشف کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در کمالشهر و ۸۰ هزار عدد ماسک غیربهداشتی از این کارگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار سید جعفر حسینی» از کشف کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در اطراف کمالشهر خبر داد و گفت: مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از این کارگاه اقدام کرده و 80 هزار عدد ماسک غیرمجاز و غیربهداشتی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان در فضایی غیرایزوله بدون توجه به نکات بهداشتی اقدام به تولید ماسک کرده و با قیمت غیرمتعارف این ماسک ها را به فروش می رساندند و از این طریق بازار را متشنج می کردند.

حسینی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود یا تولید هرگونه اقلام غیربهداشتی که سلامت مردم را به خطر می اندازد موضوع را از طریق شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی به مأموران اطلاع دهند.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: کشف کارگاه غیرمجاز فرماندهی انتظامی استان البرز کمالشهر تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد

شهریار مرشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقا بهره وری عوامل کشاورزی استان طرح جهاد میدانی محققان با مشارکت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و پژوهشکده میگوی کشور در راستای عملیاتی کردن شعار سال و باهدف اشاعه دانش و یافته‌های تحقیقاتی به منظور ارتقای بهره وری عوامل تولید، بهبود کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و حفاظت و احیا و بهره برداری از منابع پایه در سطح استان با حضور ۲۷ محقق معین اجرا می‌شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان بوشهر و دبیر اجرایی طرح افزود: در این طرح با ابلاغیه ریاست سازمان به واحدهای تابعه برای ارائه اولویت‌های محصولی -موضوعی، مسائل مبتلا بر اساس سیاست‌های ملی و اولویت‌های استانی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: سپس اولویت‌های زیر بخشی و محصولی و موضوعی واحدهای اجرایی بررسی و تعیین اولویت و سپس طبق زمانبندی مشخص شده برای اجرای طرح برای اعزام محققان کارگاه‌های حل مساله در مزرعه با رویکرد تسهیلگری و به کارگیری روش‌های مشارکتی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی گفت: در تقویم آموزشی ترویجی طرح حداقل ۳۷ کارگاه آموزشی ترویجی حل مساله در مزرعه تشکیل که بیشترین کارگاه‌ها (۱۵ کارگاه) در شهرستان دشتستان اجرا می‌شود.

مرشدی بیان کرد: در اجرای این طرح همه ذی نفعان بخش کشاورزی (محققان، مروجان، کشاورزان، کارشناسان، …) مشارکت دارند.

کد خبر 6098305

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته