Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه  دانشکده علوم پزشکی خمین دکتر «سعید نمکی» در این لوح تقدیر آورده است: شیرین‌ترین نتیجه این ایام سخت علاوه بر همدلی و وفاق در عرصه خدمت به مردم شریف کشور، اثبات حقانیت، کاردانی و اثربخشی خدمتگزاران عرصه سلامت در کلیه سطوح  و کسب جایگاه واقعی ایشان در اذهان عمومی و اعتقاد مدیران ارشد کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لوح، قدردانی محبت آمیز مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، اقشار مختلف مردم، اصناف، سازمانهای مردم نهاد، هنرمندان، اهل قلم، روحانیون، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان و رسانه‌ها از اقدامات ارزنده و شبانه روزی کادر درمان، پاداش گرانسنگی برای تلاش بی دریغ دانسته شده که رضایت حق تعالی را نیز به دنبال دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرده است: امید است با بهروزی و بهبودی مردم شریف کشورمان که حاصل مرحمت الهی و سخت کوشی همه همکاران گرانقدر در عرصه بهداشت، درمان، خدمات آموزشی و پژوهش است نشاط و شادمانی زینت لحظه‌های ارزشمند عمرتان باشد.

ویروس کرونا برای نخستین بار در اول اسفندماه سال ۹۸ پس از شهر قم در اراک به ثبت رسید.     
شبکه بهداشت و درمان خمین در سال ۹۶ به دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی ارتقا یافت و در حال حاضر ۴۳۰ دانشجو در پنج رشته پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و مامایی در این دانشکده در مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند.

ر اساس آمارهای رسمین، ۸۲هزار و ۲۱۱ نفر تا ظهر روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین با فوت ۸۷ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان این بیماری کرونا در کشورمان به پنج هزار و۱۱۸ نفر رسیده است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا خمین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خمین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی ویروس کرونا خمین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس