Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی از ششم اردیبهشت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه اسماء‌الحسنی، شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی که قرار بود با همکاری خانه هنرمندان ایران در دو گالری ممیز و زمستان برگزار شود، به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، آثار خود را از ششم اردیبهشت و همزمان با ماه مبارک رمضان در فضای مجازی نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیین‌های افتتاحیه و معرفی برگزیدگان این رویداد که قرار بود ابتدای ماه مبارک رمضان در تالار جلیل شهناز برگزار شود، لغو شد و در صورت وجود شرایط مناسب، ایمن و بی خطر، همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد. در غیر این صورت نتایج داوری از طریق رسانه‌ها و وب سایت نمایشگاه به اطلاع عموم می‌رسد.

در این دوره از نمایشگاه جایزه بهترین اثر از نگاه مخاطبان به پوستری تعلق می گیرد که در اینستاگرام بیشترین تعداد لایک را به خود اختصاص دهد. مجموع آثار منتخب هیات داوران و راه‌یافته به این دوره از نمایشگاه نیز ۴۴ پوستر است که در صفحه اینستاگرام نمایشگاه منتشر می‌شوند.

جوایز برگزیدگان دوره شانزدهم نمایشگاه، دیپلم افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای نفر اول، دیپلم افتخار و ۳۰ میلیون ریال برای نفر دوم و دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای نفر سوم است.

همچنین اهدای پنج تقدیرنامه و مجموع مبلغ ۵۰ میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه (هر هنرمند ۱۰ میلیون ریال) از سوی هیات داوران با اهداف تشویقی و انگیزشی درنظر گرفته شده است.

جایزه غیرنقدی بهترین اثر از نگاه مخاطب نیز تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق آرای کاربران صفحه اینستاگرام نمایشگاه مشخص خواهد شد.

نشست انتخاب آثار و داوری شانزدهمین نمایشگاه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی نیز ۱۵ بهمن‌ماه ۹۸ با حضور سیدحسن موسی زاده، سیدحمید شریفی آل هاشم و کوروش پارسانژاد برگزار و برگزیدگان انتخاب و مشخص شدند.

شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی پوسترز» برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی شانزدهمین نمایشگاه میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند