Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:24:52 GMT

جشنواره شعر طنز مجازی در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۸۳۴۴

جشنواره شعر طنز مجازی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمدحسین اسماعیلی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شبکه‌های مجازی، شاعران و شرکت کنندگان قزوینی می‌توانند اشعار خود را با موضوع کرونا و قرنطینه، بهار کرونایی، کرونا و دید و بازدید، فاصله‌گذاری اجتماعی و در خانه بمانیم به دبیرخانه این جشنواره در این اداره کل ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  استفاده از قالب‌های شعری اعم از غزل، مثنوی، چارپاره ، دوبیتی، نیمایی و سپید محدودیتی نداشته و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از قالب‌های یاد شده آثار خود را ارایه کنند.

اسماعیلی ادامه داد: شرکت کنندگان همچنین می‌توانند اشعار خود را قالب فیلم‌های کوتاه ۵ دقیقه‌ای به صورت افقی فیلمبرداری کرده و با هشتک بیرون خبری نیست در یکی از شبکه‌های مجازی بارگذاری کرده و به نشانی لینک داوری به آدرس tanzmajazi ارسال کنند.

این مسوول تصریح کرد: آثار ارسالی پس از جمع‌آوری و پایش، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد و دبیرخانه جشنواره نیز به غیر از بخش ویژه، به انتخاب هیات داوران از بین آثار ارسال شده به پنج اثر نیز جوایزی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز مجازی قزوین ۱۰ خرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قزوین ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»