Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شهرخودرو به عملکرد فدراسیون در خصوص عزل ابراهیم شکوری از سمت سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی نماینده و مالک باشگاه شهرخودرو در جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون پس از این جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: علت جلسه صحبت درباره بدهی‌های خارجی باشگاه‌ها بود که یک راهکار و چارچوبی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد و ماحصل خوبی داشته باشد.

وی درباره این که حضور نبی در سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال چقدر می تواند در عملکرد این فدراسیون موثر باشد، تصریح کرد: اجازه می خواهم که در این موضوع دخالت نکنم زیرا سوال چالش برانگیزی است. اگر سازمانی به یک نیروی جوان فرصت می دهد و یک سال و نیم به آن کار یاد می‌دهند، سپس برداشتن آن درست نیست مگر این که خطایی سر زده باشد که من نمی‌دانم. اگر حضور شکوری غیرقانونی بود، از همان ابتدا نباید می‌آمد. حالا که آمده باید به او اطمینان کرد و از او کار خواست. اگر قرار است مدیران ما عمر کوتاهی در مدیریت داشته باشند، لطمه خواهیم خورد.

حمیداوی درباره وصول شدن چک باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قانون تجارت نبی می‌توانست جواب من را درباره بدهی پرسپولیس ندهد زیرا دیگر در آن مسند نیست اما واقعیت این است که من اصلا با او تماسی نگرفتم. به قول امیر قلعه‌نویی این سوال بیات شده است. ما از 23 بهمن از پرسپولیس طلبکار هستیم و تاکنون پرسپولیس پول پرداخت نکرده است و من از آن‌ها گله‌مند هستم. شاید تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه ندارد که آن شنبه‌ای که پرسپولیسی‌ها گفتند هنوز نیامده است. حقوقی نیستم و قراردادی جاری شده است و نمی توان گل‌محمدی را برگرداند اما تا آخرین ریال طلبمان از پرسپولیس را خواهیم گرفت.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی تیم فوتبال شهرخودرو تيم فوتبال پرسپوليس ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!