Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان می گوید: توانستیم مراجعه مردم به بیمارستان‌ها را در این روزهای شیوع کرونا به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی پس از نشست ویدئو کنفرانس رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا به واحد خبر روابط عمومی استانداری گفت: یافته های طرح نمونه گیری از بیماران سرپایی برای بیماریابی کرونا که بطور پایلوت در استان زنجان اجرا شد، در این ستاد ملی مورد بحث قرار گرفت و رئیس جمهور از نحوه اجرا و نتایج بدست آمده از آن ابراز رضایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقام عالی دولت استان افزود: از زمان اجرای طرح نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا، 4363 مورد آزمایش شدند که 20 درصد این جمعیت نتایج کرونایشان مثبت اعلام شد و برخی از آنها در منزل و برخی دیگر نیز در نقاهتگاه‌ها تحت نظر و درمان هستند که این امر باعث شد از مراجعه به بیمارستان‌ها کاسته شود و همه این تلاش‌ها و نتایج بدست آمده را مرهون تلاش شبانه روزی کادر درمان استان هستیم.
استاندار زنجان همچنین از مشارکت بالای مردم استان در طرح غربالگری کرونا ابراز رضایت کرد و افزود: همه مردم استان در مرحله اول این طرح غربالگری شدند و مرحله دوم آن نیز آغاز شده که امیدواریم باز هم مردم مشارکت خوبی در اجرای آن داشته باشند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان با بیان اینکه در حال حاضر روند بیماری در استان زنجان مدیریت شده و بر همگان وظیفه است پروتکل های اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی را رعایت کنند، از همراهی مردم و اصناف منصف استان که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند قدردانی کرد و یاد آور شد: مردم اگر کار غیر ضروری ندارند از منزل خارج نشوند اما اگر چاره ای جز خارج شدن از منزل نیست حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
در ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس به ریاست رئیس جمهور، دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت گزارشی از روند مدیریت کرونا و طرح‌های اجرا شده در کشور ارائه کرد که بخشی مهمی از این گزارش اجرای موفقیت آمیز نمونه گیری از بیماران سرپایی در استان زنجان بود و مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفت.
پس از اجرای این طرح در استان زنجان و نتایج بدست آمده، سایر استان‌ها نیز طرح نمونه‌گیری از بیماران سرپایی برای بیمار یابی را آغاز کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار زنجان استان زنجان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم  از مدیران استان خواست به این  مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که  در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال‌ اهم افزایش خواهد یافت.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند  درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند