Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان با اشاره به اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح ۹۰ محله این شهر گفت: مردم می‌توانند هر محله می‌توانند برای مشارکت در این طرح به مساجد محل خود مراجعه کنند؛ شناسایی افراد نیازمند نیز از طریق مساجد محلات انجام می‌شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرکز استان اظهارداشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، این طرح در گرگان آغاز شده است و بخش‌های مختلفی برای اجرای آن دست به دست هم دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح همدلی و کمک مومنانه در سطح 90 محله شهر گرگان به اجرا در می‌آید، گفت: این طرح قرار است با همکاری خیران و برخی دستگاه‌ها از جمله فرمانداری گرگان، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه در سطح مساجد شهر گرگان اجرا شود.

50 هزار بسته حمایتی در قالب طرح کمک مومنانه در استان مرکزی توزیع شدرزمایش "کمک مومنانه" برای خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه آغاز شد1400 بسته غذایی در قالب کمک مومنانه در اراک توزیع می‌شود

شهردار گرگان با اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده این طرح خاطرنشان کرد: تبلیغات در سطح شهر آغاز شده و امیدواریم با مشارکت مردم و کمک دستگاه‌های مختلف بتوانیم بخشی از نیازهای کسانی که به خاطر کرونا معیشت آنان دچار مشکل شده است را در آستانه ماه مبارک رمضان تأمین کنیم.

وی گفت: مردم می‌توانند هر محله می‌توانند برای مشارکت در این طرح به مساجد محل خود مراجعه کنند. ضمن اینکه قرار است مساجد محل نسبت به شناسایی افراد نیازمند اقدام کنند و از ظرفیت خیران برای دست‌گیری از نیازمندان بهره‌ بگیرند.

دادبود بیان داشت: طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه با محوریت مساجد سطح شهر گرگان، کمک های خیران و سایر بخش‌ها در ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/582/ی

R41471/P1549/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه همدلی و کمک طرح مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد