Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:08:09 GMT

تکل بی رحمانه لوورن روی پای جوزف کوچک (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۰۴۹۸

یکی از جالب ترین پست های اینستاگرامی در روزهای قرنطینه به دژان لوورن مدافع ملی پوش لیورپول برمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، لوورن در ویدئویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در حیاط خانه مشغول بازی با فرزندش است و تکل بی رحمانه ای روی پا او می رود.


او در توضیح این صحنه که با حالت اسلوموشن روی اینستاگرامش منتشر کرده است، می گوید:« اگر VAR این صحنه را ببیند، به علت تمارض و شیرجه یک کارت زرد ( به پسرش جوزف) خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


لوورن که مدافعی بی رحم محسوب می شود، حتی به جوزف کوچک هم رحم نکرده است؛ صد البته با وجود این تکل بی رحمانه و خشن ازجوزف خواسته بلند شود و تصمیم احتمالی داور مبنی بر نشان دادن کارت زرد، احترام بگذارد !

 

 


لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی یکی از چهره هایی است که پای این پست کامنت گذشته و نوشته است:« تو تکنیک نداری، تو همینی.»


ویدا دیگر مدافع کرواسی و زوج لوورن در تیم ملی هم به این پست واکنش نشان داده و گفته کسی که دروغ می گوید، فرار نمی کند و این یکی از کامنت هایی است که لایک های زیادی هم گرفته است.


کلاسنیچ دیگر هم تیمی لوورن هم در تیم ملی اینطور به این پست واکنش نشان داده است:« مستقیم به رختکن.... این کارت قرمز تمیزه.»

 

تیم ملی کرواسی ویروس کرونا لیورپول دژان لاورن کرواسی لوکا مودریچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کرواسی ویروس کرونا لیورپول کرواسی لوکا مودریچ رئال مادرید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس

رئیس اداره برق کاشان ضمن اشاره به نصب ۶.۵ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کاشان گفت: کاشان رتبه نخست کشوری نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شاپور حدادی بعد از ظهر امروز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 50 ترانس جدید برای پایداری و تقویت شبکه برق شهرستان کاشان پیش‌بینی شده که 40 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده می‌شود، اظهار داشت: برای توسعه زیرساخت‌های برق شهرستان کاشان 300 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده و طی دو سال اخیر در شهرستان کاشان 23 درصد افزایش مصرف برق داشته و این افزایش مصرف نسبت به افزایش مصرف کشوری بیش از دو برابر است.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه 17 درصد از مشترکین خانگی این شهرستان از خرداد تا شهریور سال گذشته پرمصرف هستند، ابراز داشت: 26 درصد از مشترکین خانگی در ایام عادی یعنی از مهر تا اردیبهشت نیز پرمصرف بوده و این مشترکین یقینا با ارائه و دریافت آموزش‌های لازم تعداد این نوع از مشترکان کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت برق گفت: طی دو سال گذشته 212 کیلومتر شبکه فشار ضعیف ایجاد شده و 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز ایجاد شدا است و 19هزار و 852 لامپ معیوب و سوخته نیز تعویض شده و 216 دستگاه ترانس هوایی در دو سال گذشته نصب شده است.

حدادی با بیان اینکه بودجه سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه در سال جاری جذب شود در حالی که سال گذشته بودجه عمرانی به 170 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل مشترکین شهرستان کاشان 212هزار و 519 نفر است، تاکید کرد: 81 درصد مشترکین خانگی، کشاورزی و صنعت و روشنایی معابر هر کدام یک درصد، مشترکان عمومی سه درصد و سایر مصارف 13 درصد است.

رئیس اداره برق کاشان با بیات اینکه 42 درصد از مصرف برق این شهرستان را حوزه صنعت تشکیل می‌دهد، افزود: 26 درصد از مصارف برق در کاشان را حوزه مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند  در حالی که کاشان طی هشت ماه مناطق عادی محسوب شده و چهار ماه جزء مناطق گرمسیری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل قمصر، برزک و نیاسر کاشان نمی‌شود، ابراز داشت: تعرفه برق مناطق گرمسیری شامل شهر کاشان و بخش مرکزی شهرستان کاشان است و این موضوع باید مد نظر مشترکان باشد.

ساخت نیروگاه خورشیدی در پالایشگاه بیدبلند

حدادی با بیان اینکه کاشان در مقام اول نصب نیروگاه‌های خورشیدی در استان اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: این ادعا وجود دارد که کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس رتبه نخست کشوری دارد به نحوی که 315 نیروگاه خورشیدی در کاشان نصب شده که ظرفیت آنان 6.5 مگاوات است و امسال نصب 53 نیروگاه خورشیدی نیز در کاشان در دستور کار قرار دارد‌.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان