Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با انتقاد از موازی کاری دستگاه‌ها در حوزه جوانان گفت: موازی کاری دستگاه‌ها در حوزه جوانان پذیرفته نیست. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم در سالن کرامت استانداری، با تأکید بر برنامه‌ریزی در حوزه جوانان و پیگیری مطالبات اظهار داشت: در شرایطی که مراکز آموزشی و ورزشی تعطیل است، باید فرصت‌ها غنی‌سازی شود و ورزش و جوانان، برنامه‌ای جامع ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: جوانان در مباحث مختلفی چون ازدواج، تحصیل، اشتغال و گذران فرصت‌ها دچار مشکلاتی هستند؛ در این راستا حضور 50 سمن و تشکل مردم‌نهاد، در حوزه جوانان قم، فرصت ارزشمندی در رفع مشکلات این قشر است.

وی تصریح کرد: در مسیر رفع مشکلات جوانان، به‌تنهایی کاری از دست دولت نمی‌آید و باید از ظرفیت سمن‌ها در رسیدگی به امور جوانان استفاده کرد و به نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم‌نهاد توجه داشت.

استاندار قم ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب در رابطه با جوانان مباحث مهمی طرح‌شده است و باید به سهم جوانان در عملیاتی شدن بیانیه توجه داشت.

سرمست همچنین بیان کرد: شیوع کروناویروس، بحران بزرگی بود که البته فرصت‌هایی را نیز به وجود آورد، با توجه به ظرفیت مهم جوانان باید به نقش آن‌ها در مدیریت کرونا و پساکرونا در برنامه‌ریزی‌های تشکل‌های مردم‌نهاد قم توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از آسیب‌های جدی در مسیر خدمت، موازی کاری است که در نهادهای خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد وجود دارد و گاهی مانع از تحقق اهداف می‌شود، موازی کاری دستگاه‌ها در حوزه جوانان پذیرفته نیست.

برنامه‌های اوقات فراغت استان زنجان به دور از موازی کاری برگزار شودمسئولان از موازی کاری در فعالیت‌های فرهنگی پرهیز کنندپایان موازی کاری در تدوین مقررات استاندارد/ صادرات به عراق بر اساس استاندارد عراق

استاندار قم گفت: در حوزه رسیدگی به نیازمندان باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نهادهای خیریه و سمن‌ها بتوانند جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهند و نیازمندی از قلم نیفتد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های معیشتی، باید از ظرفیت این نهادها در اشتغال‌زایی و آموزش و رفع بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به‌ویژه در حوزه جوانان استفاده کرد.

سرمست عنوان کرد: اقدامات خیرین در بخش‌های سلامت و معیشت بسیار ارزشمند است و این هم‌گرایی در استان قم بی‌نظیر است، همچنین گروه‌های جهادی بااینکه وظیفه‌ای در مقابله با کرونا و حمایت از مردم نیازمند نداشتند، در این عرصه به‌خوبی ورود کردند.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد در کاهش شیوع کروناویروس موفق عمل کنیم، همچنین رسانه‌ها برای ارتقای تاب‌آوری اجتماعی و تولید محتوای فرهنگی در مواجهه با بحران کرونا تلاش کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: کرونا بسیاری از ظرفیت‌های اثرگذار و ناشناخته در قم را احصا کرد و امروز همه درگیر مبارزه‌ای تمام‌عیار هستیم و باید از ظرفیت‌های موجود در این مسیر استفاده کنیم.

وی بیان کرد: یکی از اقشاری که در این ایام به‌شدت آسیب‌دیده‌اند کارگران روزمزد هستند که باید مجموعه مدیریتی برای رفع گرفتاری‌های این قشر تلاش کنند و فکری به حال کارگران روزمزد در قم شود.

سرمست افزود: همچنین همدردی با خانواده متوفیان و توجه به نیازهای آن‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و ما در قبال آن‌ها دارای مسئولیت هستیم.

انتهای پیام/457/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موازی کاری مردم نهاد استاندار قم برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب

محمدحسین پویانفر (مداح اهل بیت (سلام الله علیهم)، با انتشار توییتی در شبکه ایکس از بودجه و عملکرد نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف انتقاد کرد.

محمدحسین پویانفر از بودجه‌های عجیب و ناکارآمدی نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب و کم‌کاری فرهنگی وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و صداوسیما انتقاد کرد.

در توییت محمدحسین پویانفر آمده است: یک سکانس تاثیرگذار در یک سال اخیر در حوزه ⁧ حجاب ⁩ و عفاف منتشر کنید. می‌شود دان نپاشید و منتظر محصول بود؟! این بودجه‌ها چه می‌شود! الله و اعلم دوستان دلسوز و نگران اصل مطالبه اینجاست! حواس ما را به نتیجه کم کاری‌هایشان پرت می‌کنند؟!

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار