Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:16:06 GMT

نگرانی انگلیس از آغاز موج دوم همه‌گیری کرونا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۱۱۷۶

نگرانی انگلیس از آغاز موج دوم همه‌گیری کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد باید مطمئن شویم که هر گونه کاهش یا رفع محدودیت‌های اجتماعی منجر به موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور نمی‌شود.

سخنگوی دفتر شماره ۱۰ خیابان داونینگ در جمع خبرنگاران اعلام کرد دغدغه عمده ما در حال حاضر موج دوم شیوع همه گیری ویروس کرونا است و این همان چیزی است که در نهایت بیشترین آسیب را به سلامت و اقتصاد ما وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام دولتی انگلیس در ادامه افزود: اگر شتاب زده عمل کنیم، ویروس کرونا می‌تواند مجددا به صورت تصاعدی گسترش یابد. آنچه که باید درباره آن اطمینان حاصل کنیم این است که اگر می‌خواهیم فاصله گذاری اجتماعی را کاهش دهیم نباید این اقدام منجر به شیوع دوباره این ویروس شود.

پیشتر «مایکل گوو» معاون بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد با توجه به افزایش بسیار نگران کننده مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کشنده کرونا در این کشور، دولت انگلیس در حال حاضر قصد رفع قانون ممنوعیت رفت‌وآمد و محدودیت‌ها را ندارد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد ۱۲ ماهه برای ادامه تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در این کشور گفتگو می‌کنند. روزنامه انگلیسی ساندی تایمز اعلام کرد تحقیقاتی نشان داد که دولت این کشور به دلیل تعلل در واکنش مناسب در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، زمان حیاتی را برای مهار این بیماری از دست داده است.

انگلیس در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، در جایگاه پنجم در میان کشور‌های اروپایی قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)

منبع: شرکت مبارکه اصفهان

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت ۳ میلیارد دلاری محدودیت انرژی به صنعت فولاد کشور (اینفوگرافی)
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور