Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:34:10 GMT

انتصاب سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۱۳۵۰

​​​​​​​با حکم رییس جهاددانشگاهی، مهدی عباسی به‌عنوان سرپرست سازمان دانشجویان این نهاد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی در حکمی مهدی عباسی مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی این نهاد را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«انتظار می‌رود تقویت مشارکت دانشجویان و فعالیت‌های دانشجویی در آن سازمان، تقویت رویکردهای دانشجومحور و ایجاد سازوکار جریان مستمر حیات دانشجویی در جهاددانشگاهی و جانشین‌پروری به‌ویژه با رویکرد توانمندسازی دانشجویان، دستور کار آن سازمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

طبق اعلام روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر طیبی در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های مهندس مهدی کاظمی خالدی در طول مدت تصدی مسوولیت ریاست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی انتصاب دکتر طیبی سازمان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران