Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: سال گذشته 810 میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و نقاط عشایری استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در نشست شورای ترافیک استان بوشهر با تاکید بر ضرورت جلوگیری از بروز تصادفات درون و برون شهری در استان، اظهار داشت: انجام کار فرهنگی، آموزشی و اعمال قانون برای کنترل ترافیک در استان ضروری بوده، تاثیرگذاری کار فرهنگی و آموزشی در گروه اعمال قانون و مقررات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با قدردانی از اقدامات شورا و شهرداری‌های استان در ضدعفونی کردن شهرها برای مقابله با کرونا، افزود: تصمیمات و مصوبات شورای ترافیک به ویژه در مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز در شهرها و روستاهای استان باید از سوی اعضا شورای ترافیک با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: فرمانداران استان به‌ویژه فرمانداران بوشهر، گناوه و دشتستان اصلاح نقاط حادثه‌خیز درون و برون شهری حوزه مدیریتی خود را در دستور کار قرار دهند.

گراوند گفت: اگر اقدام لازم در مورد اصلاح نقاط حادثه‌خیز درون شهری که از سوی شورای ترافیک به شهرداران اعلام شده صورت نگیرد، مسؤول هرگونه عواقب ناشی از عدم اصلاح این نقاط حادثه‌خیر از جمله تصادفات منجر به فوت بر عهده شهرداران خواهد بود.

وی اضافه کرد: سال گذشته 810 میلیارد تومان از محل  اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و نقاط عشایری استان بوشهر پرداخت شد که سهم شهرداری بوشهر 160 میلیارد تومان بود، لذا با اختصاص این میزان اعتبار مردم باید شاهد اتفاقات مهم در توسعه و عمران شهری شهرها باشند.

استاندار بوشهر بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی در ناوگان حمل‌ونقل درون شهری در شهرهای استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر مالیات ارزش افزوده درآمد مالیاتی عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر شورای ترافیک نقاط حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی