Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر بی احتیاطی در آتش زدن علفزارها توسط فرد یا افرادی و عدم توانایی در کنترل آتش با توجه به وزش باد موجبات آتش گرفتن ساختمان مرغداری را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حادثه آتش سوزی ساختمان مرغداری در ساعت۱۵:۵۷ امروز یکم اردیبهشت ۹۹ به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۶ تن از آتش‌نشانان به همراه سه دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در ابتدای ورودی جاده سقالکسار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بار دیگر بی احتیاطی در آتش زدن علفزارها توسط فرد یا افرادی و عدم توانایی در کنترل آتش با توجه به وزش باد موجبات آتش گرفتن ساختمان مرغداری را فراهم کرد.

مومنی با اشاره به اینکه ساختمان مرغداری چند سال است فاقد کاربری و فعالیت بوده ادامه داد: آتش‌نشانان سریعا از دو طرف نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش با توجه به گستردگی و پراکندگی آن اقدام کردند.

همین گزارش حاکی است: این عملیات که در خارج از محدوده عملیاتی آتش نشانان  بوده هیچ گونه مصدومی در بر نداشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساختمان مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا حیدری بیان کرد: در حین حفاری در عمق یک و نیم متری در این خیابان یک دیواره تاریخی مشاهده شد که قدمت آن هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی به این موضوع به عنوان یک پتانسیل نگاه می‌کند و چه بسا پس از آشکارسازی آثار، سایت موزه دیگری در مرکز شهر همدان در معرض دید گردشگران داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است