Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخواست جنجالی استوکس مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: استوکس در جواب نامه باشگاه پرسپولیس، ضمن «تشکر از باشگاه به‌دلیل مرخصی‌ای که به وی داده شد» ۲۰ هزار دلار دیگر را از باشگاه بابت مطالباتش درخواست کرده است. مهدی خواجوند تأکید کرد: ما پاسخ این نامه را طبق روال حقوقی ارسال خواهیم کرد و پروسه قراردادی و حقوقی درارتباط با تعیین وضعیت این بازیکن نیزازسوی باشگاه پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  --- حمله تند پیروانی به قلعه‌نویی افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پاسخ امیر قلعه‌نویی را داد؛ وی در گفت‌و‌گویی بدون نام بردن از امیر قلعه نویی، تأکید کرد: فوتبال تبدیل به‌علم شده است و دیگر سنت نیست، یکسری آدم‌های سنتی باید این را قبول کنند. کسی که 8 میلیارد قرارداد دارد و 2 میلیارد آفر قراردادش است امسال 10 میلیارد می‌گیرد و سال آینده 12 میلیارد وقتی نتیجه نمی‌گیرد معلوم است که می‌آید و هجمه وارد می‌کند.   --- هفت ورزشکار دوپینگی ستادملی مبارزه با دوپینگ موسوم به نادو، اسامی هفت ورزشکار متخلف و محروم را اعلام کرد و احکام قطعی این افراد توسط سازمان جهانی (وادا) تأیید شد. ارسلان اسماعیل‌نژاد در بولینگ و بیلیارد، جعفر علیزاده، محمد پوراسمعیل و علیرضا آخوندی در دوچرخه‌سواری هر کدام به مدت چهار سال محروم شدند. همچنین کشتی‌گیران مرتضی قیاسی چکا به مدت ۶ ماه، رسول گرمسیری به‌مدت یک‌سال وکیوان رضایی دالینی با چهار سال محرومیت روبه‌رو شدند.     هواداران تتلو و آرات حسینی به صفحه اینستاگرامی علی کریمی هجوم بردند حمله تتلیتی‌ها به جادوگر علی کریمی هدف حمله اینستاگرامی هواداران تتلو و آرات حسینی قرار گرفت؛ ماجرا از زمانی آغاز شد که پدر «آرات حسینی» نونهال فوتبالیستی که در آکادمی لیورپول انگلیس حضور دارد و به واسطه استعدادش هواداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرده، با انتشار تصویر بلاک شده صفحه اینستاگرام فرزندش توسط علی کریمی، نوشت: «علی آقا کریمی سال‌ها برام اسطوره بود. همه جا عکس‌های کریمی بود. آرات بیشترین پست‌ها را برای علی آقا گذاشت. این همه ابراز علاقه هیچ واکنشی نداشت، اما حرف‌های یک روز باعث بلاک کردن آرات شد.» آرات حسینی چند روز پیش در مصاحبه‌ای با «ورزش سه» اظهار کرده بود: «در ایران علی کریمی را دوست دارم. بابام عاشق اوست. علی کریمی را از نزدیک ندیدم اما از طریق تصویری با هم صحبت کردیم. می‌خواهم از علی کریمی هم بهتر شوم! فکر کنم از او دریبل نخورم و شاید دریبل هم زدم!» و پدر آرات حسینی معتقد بود همین حرف‌ها باعث بلاک شدن پسرش از سوی علی کریمی شد و به دنبال این ادعا، امیرحسین مقصودلو موسوم به «تتلو» به حمایت از این فوتبالیست کم سن و سال پرداخت و در حالی که در گذشته به علی کریمی علاقه‌مند بود، علیه او مطالبی منتشر کرد. همین اتفاق و پیام‌های پُرشماری که تتلو علیه علی کریمی درج کرد، موجب شد تا هواداران او به صفحه اینستاگرام علی کریمی هجوم ببرند  که این اتفاق با واکنش هواداران کریمی نیز همراه بود و موجب شده تا این لحظه بیش از ۵۵ هزار کامنت زیر پست آخر او گذاشته شود. بعد از این جنجال‌های چند ساعته، پدر آرات عکسی که در اینستاگرام از بلاک شدن صفحه فرزندش توسط علی کریمی گذاشته بود، برداشت. شجاع خلیل‌زاده در واکنش به حواشی آرات حسینی گفت: فوتبالیستی با این سن و سال نباید در صفحات مجازی باشد. ما دوست داریم در رئال و بارسلونا بازی کند. نظر علی کریمی هم همین است. او گفته تمرکزش را روی فوتبال بگذارد. نباید هر روز از او فیلم و عکس در اینستاگرام منتشر شود. امیدوارم پدرش این حرف‌ها را بشنود و وارد این بازی‌ها نشود.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صفحه اینستاگرام آرات حسینی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران