Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: جمع آوری کمک های مردمی صرفا با مجوز هلال احمر صورت می گیرد و حساب افرادی که خارج از این چهارچوب اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حجت اله غلامی گفت: مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان غربالگری می شوند و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش کرونا به بیمارستان منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر بیماری در یک پرواز فرد مبتلا به کرونا یافت شود، کل مسافران به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: البته تلاش می کنیم حتی المقدور کلیه پروازها به سمت فرودگاه بین المللی تهران سوق داده شوند.

غلامی تاکید کرد: تردد در پارکها مجاز ولی امکان استقرار و اطراق در پارکها وجود ندارد و این اقدام ممنوع است.

وی اظهار کرد: فعالیت های مساجد، اماکن عبادی و زیارتگاهها تا ۱۵ اردیبهشت ممنوع و پس از بررسی برای نیمه دوم اردیبهشت ماه تصمیم گیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به آغاز فعالیت اصناف کم خطر در پاساژها و امثال آن و اصنافی که خطر زیادی ندارند، افزود: البته کماکان فعالیت فست فودی ها، چایخانه ها، رستورانها و اصناف پرخطر داخل پاساژها ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: پروژه های عمرانی با نظارت بهداشتی و انجام اقداماتی ایمنی و بهداشتی فعالیت عمرانی خود را ادامه خواهند داد.

غلامی تاکید کرد: جمع آوری کمک های مردمی صرفا با مجوز هلال احمر صورت می گیرد و حساب افرادی که خارج از این چهارچوب اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند مسدود خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کلیه مراسم عبادی در ماه مبارک به صورت انفرادی برگزار خواهد شد و هیچ مراسم جمعی در این ماه وجود ندارد، تصریح کرد: صدا و سیمای اصفهان به منظور انتقال حس معنوی در ماه رمضان اقدام به پخش برنامه هایی زنده چون قرائت جزء خوانی، برنامه سحری و افطاری از برخی اماکن معنوی و مذهبی کرده و همچنین قرائت دعای ابوحمزه به صورت زنده از چهار مکان مسجد جامع، مسجد سید، گلستان شهدا و مسجد امام (ره) پخش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه پخش این حجم از برنامه زنده نیازمند پهنای باند مورد لازم است، گفت: در جلسه امروز مصوب شد مخابرات پهنای باند لازم برای پخش روزانه ۶ برنامه زنده از این اماکن را برای صدا و سیما فراهم کند.

وی  در خصوص حمایت های مالی دولت، اضافه کرد: پرداخت یارانه ها بین ۲تا ۶ میلیون ریال برای چهار میلیون خانوار، پرداخت وام ۱۰ میلیون ریالی برای متقاضیانی که یارانه دریافت می‌کنند، پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل و افرادی که به واسطه بیماری کرونا تعطیل شده اند و ارایه تسهیلات ۱۲ درصد تا سقف ۷۵۰ هزار میلیارد ریال برای کارگاهها از جمله کمک‌های مالی دولت در این ایام است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام وام‌ها تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شده است و نیازی به مراجعه برای دریافت سیم کارت نیست.

وی در خصوص تجمعات برای دریافت سیم کارت، افزود: متاسفانه در اعلام ارائه سیم کارت رایگان برخی اپراتورها گمان نمی‌شد این حجم تجمعات بوجود آید ولذا فرصت نام نویسی وام ها تا ۱۸ اردیبهشت تمدید شد تا افراد از مراجعه به این مراکز خودداری کنند و طرح اهدای سیم کارت نیز تا زمان نام نویسی وام ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۴ خواهد بود و هیچ تغییری در ساعت کار نیست و البته ادارات فعالیت خود را با دو سوم کارمندان ادامه خواهند داد.

وی در خصوص فعالیت آموزش مدارس، گفت: ادامه فعالیت های آموزشی فعلا از طریق اپلیکیشن "شاد" دنبال می شود و در خصوص امتحانات نیز در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

غلامی با تاکید بر ادامه مجاز بودن سفرهای درون استانی گفت: البته برخی شهرهای استان مانند چادگان و باغبهادران به دلیل حجم بالای سفرهای تفریحی به این مراکز و وجود برخی مراکز تفریحی در آن کماکان با محدودیتهایی همراه است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جمع آوری کمک های مردمی سیم کارت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد

سخنگوی صنعت برق از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد که در راستای حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از 300 هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تامین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی 1100 مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینرهای غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که براساس قوانین جدید ماینرهای کشف شده، امحا خواهد شد تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقمندان این کسب و کار برای دریافت مجوزهای لازم یادآور شد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت نسبت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟