Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست حسابداری جنسیت: آقا بصورت تمام وقت ساکن تهران، ترجیحا در محدوده و اطراف خیابان سهروردی محدوده سنی 35 تا 40 سال دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته حسابداری، مدیریت مالی دارای حداقل 10 تا 15 سال تجربه کاری  داشتن سابقه کار سرپرستی واحد حسابداری ترجیحا در کارخانجات تولیدی داشتن گواهی تاییدیه اشتغال و حسن انجام کار از کارفرمایان قبلی داشتن گواهی یا تائیدیه گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با امور مالی مسلط در استفاده از نرم افزارهای آفیس شامل اکسل، وورد و پاورپوینت آشنایی کافی با نرم افزارهای مالی و حسابداری ترجیحا رادان و یا راهکاران یا شماران تسلط بر فرآیندهای مالی در ارتباط با خرید، فروش، دارایی های ثابت، دریافت و پرداخت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توانایی تهیه صورت های مالی و ارائه گزارشات مدیریتی دارای تجربه در پاسخگویی به حسابرسی مستقل و امور مالیاتی و بیمه دارای توانایی در صدور اسناد حسابداری و کلیه امورمالی راهبری سیستم حقوق و دستمزد، تهیه لیست های ماهانه بیمه و اظهارنامه مالیاتی حقوق و دستمزد انجام محاسبات قیمت تمام شده تولیدات، ضایعات و ...‌ گزارشات خرید و فروش سه ماهه تهیه گزارش و اظهارنامه مالیات برارزش افزوده در مهلت های قانونی تعیین شده و پیگیری جهت تحویل موارد به مراجع مربوطه تهیه بموقع اظهار نامه مالیاتی و دفاتر قانونی (روزنامه و کل) بر اساس اسناد قطعی شده حسابداری ارائه گزارشات مالی مورد نیاز به مسئولین مافوق امور مربوط به حسابداری خرید، فروش، دارایی های ثابت و... و ارائه گزارش های تحلیلی به مدیران محاسبه و تعدیل ذخیره های موردنیاز درپایان دوره مالی، نظیربازخـرید سنـوات خدمت کارکنان، بازخرید مرخصی هزینه های تحقق نیافته و … مسلط به تهیه گزارش های فصلی، ارزش افزوده، بهای تمام شده، بازرگانی و پیمانکاری آشنایی با زبان انگلیسی دارای روابط عمومی عالی، اخلاق خوش، اعتماد به نفس، روحیه همکاری و تعهد کاری مسئولیت پذیر، منظم، کار تیمی مسلط بر فنون مذاکره و مدیریت جلسات از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل: job@saran-mfg.com

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم