Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:48:39 GMT

تاکید بر پرداخت قبض آب در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۲۶۷۸

تاکید بر پرداخت قبض آب در خراسان شمالی

غلامحسین ساقی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مشترکان انتظار می رود با پرداخت به موقع قبوض یاری رسان ما باشند.

وی افزود: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا، این شرکت برای رفاه حال مردم، علاوه بر تعطیلی موقت برنامه وصول مطالبات و قرائت کنتور نسبت به صدور قبوض آب بها بصورت علی الحساب اقدام کرده است

ساقی گفت: در شرایط حساس کنونی که استفاده از آب برای بهداشت فردی جزو مهم‌ترین نیازهای مبارزه با کرونا است این شرکت برای تامین و توزیع آب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه نیازمند تعامل و همکاری مردم با پرداخت به موقع آب بها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این شرکت در صورتی می تواند در تامین و توزیع آب و نیز خدمات مرتبط با فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و سلامت عمومی ادامه حیات دهد که مشترکان در پرداخت قبوض خود همکاری لازم را داشته باشند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا آب و فاضلاب خراسان شمالی قبض کاغذی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آب و فاضلاب خراسان شمالی قبض کاغذی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آب و فاضلاب خراسان شمالی قبض کاغذی بهداشت و سلامت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی