Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ «جیمز آنهوف» رئیس کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای آمریکا طی نامه‌ای به وزیر تجارت این کشور هشدار داد که روسیه و عربستان سعودی تلاش دارند تا تولید کنندگان نفت و گاز آمریکا را نابود کنند.

وی در ادامه گفت که کاملا واضح است که عربستان و روسیه به اشباع بیش از حد بازارهای نفت ادامه می‌دهند که همین موضوع باعث به چالش کشاندن امنیت ملی و اقتصادی ما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که بر اساس آخرین خبرها، قیمت نفت خام آمریکا به یک سنت در هر بشکه رسیده است.

از سوی دیگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی هفته‌های گذشته تلاش کرده با ترغیب کشورهای عضو «اوپک پلاس» به کاهش تولید نفت، قیمت های این ماده را بالا ببرد تا از ورشکستگی شرکت‌های تولید کننده نفت آمریکا جلوگیری کند.

اما در پی شیوع ویروس کرونا و افت بازارهای اقتصادی، قیمت نفت به شدت کاهش یافت و این موضوع سبب شد تا بخش عمده‌ای از صنعت نفت شل آمریکا دیگر توجیه اقتصادی پیدا نکند و عملا متوقف شود.

ترامپ پیشتر نیز با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی تلفنی صحبت کرده بود تا وی را مجبور کند که با همکاری دیگر تولید کنندگان نفت،‌ دست کم تولید را تا ۱۰ میلیون بشکه نفت در روز کاهش دهند تا صنعت نفت آمریکا از رکود نجات یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد