Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم به طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: این طرح یک اقدام بسیار علمی بود که تاکنون ۹۳ درصد از مردم استان در این غربالگری تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرّم» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ به ارائه گزارشی از عملکرد قرارگاه زیستی امام رضا(ع) و رزمایش کمک مومنانه در مساجد استان پرداخت و اظهار داشت: سپاه طبق قانون مسؤولیت نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: سپاه از نگاه امام خمینی(ره) سپاه پاسداران مسوولیت دفاع از کشور را دارد، زیرا طبق فرمایش ایشان "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" به نهاد مقدس سپاه یک هویت دفاعی، ملی و انقلابی بخشیدند.

وی تصریح کرد: آمادگی خود را از اولین روز شکل‌گیری انقلاب تاکنون با وجود فراز و فرود بسیار سرنوشت‌ساز و تغییرات جغرافیایی و محیطی از قبل تهدیدات داشتیم و همواره برای دفاع از انقلاب و کشور لحظه‌ای غفلت نکردیم.

سردار خرّم با تاکید بر اینکه تشکیل سپاه نقطه عطف و تضمین بر پاسداری انقلاب تلقی می‌شود، افزود: سپاه پاسداران همواره مسیر خود را با قطب‌نمای ولایت فقیه تنظیم کرده و لحظه‌ای از انقلاب زاویه نگرفته است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که سپاه پاسداران در بخش تاکتیک و استراتژیک، قدرت علمی و سازمانی، فرهنگی قدرت خود را برای ورود به عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌ است، گفت: نشان شهادت‌طلبی و شجاعت برای تامین امنیت در ذهن و وجود سپاه حفظ خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورود سپاه در ۵ عرصه در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اولین اقدام سپاه به کارگیری تمام ظرفیت درمانی با بیش از ۳۵۰ پزشک در تخصص‌های مختلف در استان است که در اختیار مجموعه علوم پزشکی گذاشته است.

سردار خرم با بیان این‌که بیمارستان محلاتی تبریز یک بیمارستان صحرایی  مجهز در شهر بابل به دلیل پیک بیماری مستقر کرده است، گفت: بعد از شیوع کرونا در استان، ۱۹۰ بیمار مبتلای قطعی به کرونا از اقشار مختلف مردم در بیمارستان شهید محلاتی بستری شده‌اند.

وی به طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: این طرح یک اقدام بسیار علمی بود که تاکنون ۹۳ درصد از مردم استان در این غربالگری تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ایجاد کارگاه‌های مردمی تولید ماسک از دیگر اقدامات سپاه عاشورا است، گفت: بیش از ۲۰۰ کارگاه در سراسر استان راه‌اندازی شده و ظرفیت تولید آنها بیش از دو میلیون ماسک است که یک میلیون و ۹۰۰ هزار در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

سردار خرّم به شناسایی افراد بی‌بضاعت و کم بضاعت توسط پایگاه‌های محلات اشاره کرد و گفت: توسط خیرین و مردم به این افراد بسته‌های معیشتی اعطا شد به طوریکه تاکنون بیش از ۵۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هربسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شده است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح بسیج سلامت مشارکت مردمی سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری