Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویترز به نقل ز منابع خبری خود گفت که مذاکرات با بانک‌ها از هفته‌ها جریان دارد و مشخص نیست که در سایه مشکلات بازار و کاهش شدید قیمت نفت، چه زمانی این معامله نهایی خواهد شد.

این منابع اعلام کردند که مناقصه‌گران شامل جی. آی. پی مخفف (شرکت  گلوبال انفراستراکچر پارتنرز)، مدیریت دارایی بروکفیلد (شرکت خدمات مالی کانادایی) و شرکت گازی اسنام (ایتالیا) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع اعلام کرد که جی. آی پی مالک سهم بیشتر این کونسرسیوم خواهد بود.

شرکت‌های جی. آی پی، آدنوک، اسنام و بروکفیلد تاکنون هیچ اظهار نظری درخصوص این سرمایه‌گذاری نکرده‌اند که خبرگزاری بلومبرگ آمریکا نخستین بار از آن پرده برداشت.

یک منبع دیگر در این باره گفت که مذاکره برای دریافت وام توسط این شرکت‌ها بیش از ۲۰ بانک را شامل می‌شود.

 شرکت "بلک راک" (شرکت خدمات مالی آمریکایی و چندملیتی) با شرکت سرمایه گذاری کی. کی. آر أند کو (KKR & Co) سهام ۴۰ درصد سهام خط لوله نفت شرکت ادنوک را در ازای چهار میلیارد دلار خریده است، شرکت نفتی ابوظبی که در دورانی که قیمت نفت درحال کاهش است، بدنبال یافتن سرمایه‌گذار برای جمع‌آوری نقدینگی است.

این منابع به رویترز گفته‌اند که ادنوک بانک آمریکا و شرکت "مریل لینچ" [که یک شرکت خدمات مالی آمریکایی] را تعیین کرده است تا ترتیبی برای اجاره دارایی خطوط گاز طبیعی این شرکت را  فراهم کند که حدود ۱۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

برچسب‌ها خبرگزاری رویترز نفت ابوظبی پروندهٔ خبری سقوط بی‌سابقه بهای نفت ؛ اقتصاد جهان زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری رویترز نفت ابوظبی خبرگزاری رویترز نفت ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

 

ادم گلدستین، مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسکای نیوز،  گلدستین تأکید کرد که این توافق با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی امضا شده است و افزود که این توافق همچنین شامل تولید بالگرد و تأمین زمین های لازم برای فرود تاکسی هوایی می شود.

وی افزود که حجم سرمایه گذاری در این پروژه صدها میلیون دلار خواهد بود و افزود که این توافق سراسر خاک امارات در بر خواهد گرفت و جایگاه ابوظبی به عنوان مرکز جهانی ترابری هوایی را تقویت خواهد کرد.

به گفته گلدستین، استفاده از تاکسی هوایی به معنای آن است که مسیرهایی که با خودرو 60 تا 90 دقیقه طول می کشد به 10 تا 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد