Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه 97 را در مجلس یازدهم از طریق ابزارهای نظارتی به ویژه از طریق شکایت طبق ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس پیگیری می‌کنیم.

محمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 97 و تخلفات صورت گرفته در اجرای این قانون مورد تحسین نمایندگان واقع شده و در جلساتی هم که من با منتخبین مجلس یازدهم داشتم از گزارش دیوان در این باره تقدیر می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخورد تند آقای روحانی با گزارش دیوان محاسبات در این باره مناسب نبود و دولت اگر مستنداتی در این باره دارد، ارائه دهد و دیوان محاسبات آن را لحاظ کرده و گزارشش را ارائه کند.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت: قوه قضائیه و دیوان محاسبات باید با جدیت تمام تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه سال 97 را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: ما در مجلس یازدهم تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه سال 97 را از طریق ابزارهای نظارتی مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

وی در پایان گفت:‌ ما در مجلس یازدهم از طریق شکایت بر اساس ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس موضوع تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه 97 را مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بودجه ۹۷ تبریز میرتاج الدینی روحانی مجلس یازدهم دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور