Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بخواهیم کشور را نجات داده و مقاومت آن را افزایش دهیم باید درس همدلی که از کرونا گرفتیم را از یاد نبرده و قوای سه گانه با هماهنگی و همدلی کار را جلو برده و آنگاه شاهد پیشرفت و تحقق شعار جهش تولید خواهیم بود.

سید ابوالفضل موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر کرونا بر فضای سیاسی کشور، بیان کرد: کرونا در دوره اوج خود تقریبا توانست دغدغه تمام جریان های سیاسی در کشور شود و فکر و ذکر همه مقابله با این ویروس بود به طوری که جریان های سیاسی را با یکدیگر متحد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اختلاف نظرهایی برای نحوه مقابله با این ویروس در بین جریان های سیاسی بود اما دغدغه همه یکی بود و تقریبا با هم همدل شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: اما با عادی شدن نگاه ها نسبت به تلفات کرونا و پیدا کردن نگاهی مانند تلفات جاده ای به تلفات این ویروس، بنظر می رسد که مسائل سیاسی دوباره به میدان آمده است‌. به عنوان مثال اگر به نطق نمایندگان مجلس در این روزها توجه کنیم مشخص است که جریان های سیاسی دوباره به حرف افتاده و اختلافات دوباره به میان آمده است.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: اینکه جریانات سیاسی دوباره در حال سر برآوردن و تسویه حساب سیاسی هستند اتفاق جالبی نیست. کاش از کرونا درس های خوبی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در بحران کرونا شاهد بودیم که همه مردم به خروش آمده و هرکسی در هر جایگاهی که بود در حد توانش به کمک هم‌نوع خود رفت و این همدلی بسیار موثر واقع شد.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه تاکید کرد: اگر بخواهیم کشور را نجات داده و مقاومت آن را افزایش دهیم باید درس همدلی که از کرونا گرفتیم را از یاد نبرده و دولت، مجلس و قوه قضاییه با هماهنگی و همدلی کار را جلو برده و آنگاه شاهد پیشرفت و تحقق شعار جهش تولید خواهیم بود.

موسوی در پایان تصریح کرد: باید همدلی مردم و همه جریان ها پس از انتخابات و با شیوع کرونا را به فال نیک گرفته و اجازه ندهیم از بین برود. باید همانند شخص بیماری که از کرونا نجات یافته، با نگاهی نو و همدلی راه را ادامه داده تا شاهد جهش تولید و رونق اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جریان های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم باید دارای روحیه خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک 12 اردیبهشت ماه؛ روز معلم به همه معلمان؛ در توصیف جایگاه دست‌اندرکاران عرصه علم و تربیت به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبر(ص) فرموده إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما؛ من مبعوث شدم تا اینکه معلّم باشم. معلمی شغل انبیاست، کسی که برای امر تعلیم و تربیت زحمت می‌کشد تا دیگری را از جهل نجات دهد، شأنی والا پیدا می‌کند.

وی گفت: معلم باید دارای خودسازی و تهذیب نفسانی باشد تا آموزش و صحبت‌هایش تأثیرگذاری لازم داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: معلم باید به تمام معنا بر درس و علم مسلط و قبل از آموزش، مطالعه داشته باشند تا بتوانند به خوبی تدریس کنند.

وی افزود: معلم باید دلسوزانه و همچون شمعی که برای یک کاشانه تاریک می‌سوزد و محل را روشن می‌کند، برای شاگردانش این کار را انجام دهد همانگونه که پیامبر عظیم‌الشأن(ص) رنج‌ها و زحمات زیادی برای هدایت و نجات انسان‌ها از جهالت و ظلمت زمان جاهلیت انجام داد.

پورذهبی ضمن قدردانی از زحمات معلمان و جامعه فرهنگی کردستان بیان کرد: امیدوارم که زحمتکشان این عرصه در پیشبرد اهداف و زندگیشان همواره موفق و سربلند باشند.

در ادامه توصیف نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از جایگاه معلمان را به صورت ویدئویی ببینید:

.

12 تا 19 اردیبهشت ماه به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم