Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال تلویزیونی «جشن سربرون» گفت: پیش از تعطیلات اخیر در سریال «جشن سربرون» مشغول بازی بودم که به دلیل شیوع کرونا در اسفند ماه متوقف شد، به امید خدا فیلمبرداری این اثر دوباره از امروز آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 08:39 - 02 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۴۳۴۳

مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی سال جدید بعد از شیوع بیماری کرونا به طور کامل در قرنطینه خانگی به سر می‌بردم، این وضعیت برای من از اواسط اسفند ماه آغاز شد و نزدیک به دو ماه خانه نشینی را به همراه داشت، طبیعتا در این وضعیت سر کاری خاصی نبوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره احتمال بازگشت خود به فعالیت‌های هنری اظهار کرد: پیش از تعطیلات اخیر در سریال «جشن سربرون» مشغول بازی بودم که به دلیل شیوع کرونا در اسفند ماه متوقف شد اما به امید خدا فیلمبرداری این اثر از امروز دوباره آغاز می‌شود، علاوه بر آن صحبت‌های اولیه برای یک سریال تلویزیونی دیگر هم انجام شده که تا قطعی شدن آن نمی‌توانم صحبتی درباره‌اش انجام دهم. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها پیرامون سریال «جشن سربرون» اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به مشکلات بوجود آمده برای بازیگران پس از شیوع کرونا اضافه کرد: به طور طبیعی تعطیلی دو ماهه تمامی تولیدات ضربه سنگینی به معیشت بسیاری از بازیگران وارد آورده است، البته این را هم بگویم که اکثرا بازیگران ویترینی به چشم مردم می‌آیند و از آنها خبر دارند، در صورتی که حتی پیش از کرونا هم اوضاع مالی بسیاری از بازیگران خوب نبوده است. 

وی در همین رابطه اذعان کرد: متاسفانه تولیدات کم شده و بازیگران باید مدت زمان زیادی را منتظر پیشنهاد بازیگری باشند، متاسفانه پیش از کرونا بسیاری بازیگران پیشکسوت و حتی بازیگران جوان غیرچهره دچار مشکلات مالی بوده‌اند اما کرونا وضع را دو چندان وخیم کرده است. 

بازیگر سریال «جشن سربرون» نبود حمایت از هنرمندان طی دو ماه گذشته را معضلی بزرگ خواند و افزود: قشر هنرمند همیشه ضعیف، آسیب پذیر و مظلوم بوده‌ و در اکثر شرایط حمایتی از آنها نشده است، طبیعی است که در شرایطی همچون بیکاری عمومی به وجود آمده به دلیل شیوع کرونا وضع بازیگران بدتر از قبل هم بشود. 

نائل درباره احتمال بازگشت خود به عرصه تئاتر خاطرنشان کرد: واقعیت امر پیشنهاداتی برای بازی در تئاتر داشتم اما وضعیت تئاتر حتی از سینما و تلویزیون هم در این دوره تعطیلات سخت تر شده است، علنا سالن‌ها هیچ برنامه مشخص اجرایی ندارند و باید صبر کرد تا وضعیت به شرایط قبلی خود برگردد. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران شیوع کرونا جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان

علی مرادی امروز در جلسه قرارگاه رسانه و فضای مجازی کردستان که با موضوع روز دختر در سالن جلسات صداوسیمای کردستان برگزار شد، گفت: سریال سریال ماه‌شرف خانم ملقب به مستوره اردلا  در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان اضافه کرد: عدم تعیین‌تکلیف شهرک سینمایی سنه‌دژ موجب تاخیر در تولید این سریال شده است که هفته آینده با پیگیری استاندار کردستان تعیین‌تکلیف خواهد شد.

وی گفت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو، فاطمه اسدی، فرشته باخویشی نمونه‌هایی از زن مسلمان کرد قهرمان هستند که نباید از معرفی آنها غفلت کرد.

 مرادی خاطرنشان کرد: ۵۸ شبکه ماهواره‌ای کردزبان جامعه ما را تهدید می‌کنند که الگوسازی و توجه به ظرفیت‌هایی الگویی کردستان به نوعی بازدارندگی خواهد داشت.

ماه‌شرف خانم در سال ۱۲۲۶ قمری (برابر با ۱۱۸۴ خورشیدی و ۱۸۰۵ میلادی)، زمان حکومت امان‌الله خان والی اردلان در خانوادهٔ اهل فرهنگ قادری در سنندج به دنیا آمد و به تحصیل و تربیتش همت گماشتند و بر خلاف سنت دیرین و جاری زمان، او را هم‌سطح با مردان به آموختن علوم متداول زمان تشویق و ترغیب نمودند. 

دیری نگذشت که این ماه‌شرف در ردیف ادیبات و سخن‌سنجان قرار گرفت.

مستوره با ذوق و قریحهٔ شعریش توانست با سرودن قصائد نغز و غزلیات آبدار با شاعران نامدار زمان خود مقابله کند و در تاریخ‌نویسی پابه‌پای مورخین جلوه نماید. میرزا علی‌اکبر منشی دیوان غزلیات مستوره کردستانی را بیست‌هزار بیت دانسته‌ است. 

ماه‌شرف خانم به عنوان اولین زن تاریخ‌نگار زن جهان اسلام مطرح است. دیوان اشعار، تاریخ اردلان و عقاید مستوره از جمله تالیفات این بانوی کردستانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بازیگران سریال تورم
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است