Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:32:57 GMT

۱۱ طرح عمران و خدمات شهری در گرمدره اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۵۰۵

۱۱ طرح عمران و خدمات شهری در گرمدره اجرا شد

عباس دادخواه  روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: احداث و بازپیرایی فضای سبز در رمپ ورودی  گرمدره ، کاشت نشای فصلی در باکس هاو بوستان های سطح شهر  ، اجرای آب نمای سنگی در پارک ابوذر،  رنگ آمیزی پوششی و پاکسازی دیوار های معابر شهر ، نصب و راه اندازی برج های نوری در سطح شهر و اجرای نورپردازی پل اتوبان تهران - کرج  و ایستگاه مترو شهر گرمدره، ساماندهی 

 آرامستان های شهر و تعویض ، نوسازی باکس های زباله ، ایمن سازی ترافیکی و نصب چراغ های چشمک زدن در جاده مخصوص کرج ، رنگ آمیزی جداول سطح شهر و رنگ آمیزی سرعت گیرهای آسفالتی سطح شهر از جمله این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار گرمدره با اشاره به شیوع بیماری کرونا ، گفت : از اوایل اسفند تاکنون طرح ضدعفونی خیابان ها ، کوچه ها ، خودروهای عمومی و مکان های اداری این شهر توسط گروه های خدمات شهری انجام شده و این طرح همچنان ادامه دارد.

دادخواه بیان داشت: در ایام نوروز تیم های خدمات شهری به صورت شبانه روز افزون بر پاکیزه نگه داشتن شهر ، پشتیبانی گروه های جهادی را در مقابله با کرونا را برعهده داشته اند. 

شهر ۳۰ هزار نفری گرمدره در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرج پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج ویروس کرونا کرج سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • خدمات فنی ـ مهندسی ایران در سریلانکا
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود