Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@10:15:51 GMT

نقش حیاتی و استراتژیک پایگاه شهید نوژه در تأمین امنیت کشور

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۹۳۵

نقش حیاتی و استراتژیک پایگاه شهید نوژه در تأمین امنیت کشور

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم دانش‌آموختگی سه دوره خلبانی هواپیمای اف ۴ با اشاره به پیشینه پایگاه شهید نوژه همدان گفت که این پایگاه نقش حیاتی و استراتژیک در تأمین امنیت کشور دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر عزیز نصیرزاده در مراسم دانش‌آموختگی سه دوره خلبانی هواپیمای اف ۴ با اشاره به پیشینه پایگاه شهید نوژه همدان اظهار کرد: پایگاه شهید نوژه پایگاهی مهم، استراتژیک و دارای تاریخی غنی در پیروزی انقلاب اسلامی، قائله کردستان و عمیات‌های شاخص دفاع مقدس مانند کمان ۹۹ و حمله به اچ ۳ نقشی مهم و حیاتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدای گران‌قدری همچون شهیدان خلعتبری، خضرایی و بسیاری از افتخارآفرینان نیروی هوایی ارتش در این پایگاه پرورش یافته‌اند و امروزه هم این پایگاه نقشی اساسی، مهم، حیاتی و استراتژیک برای کشور دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تقدیر از زحمات فرماندهان، کارکنان و اساتید پروازی با بیان اینکه در نیروهای مسلح و به خصوص در نیروی هوایی آموزش صرف کافی نیست و باید با تربیت اسلامی همراه باشد، گفت: تمامی گردان‌های پروازی نیروی هوایی ارتش، مرکزی برای آموزش خلبانان شجاع، جسور، انقلابی و ولایت‌مدار در کنار آموزش‌های علمی و تخصصی خلبانی است، تا علاوه بر تخصص و دانش خلبانی به مکارم اخلاقی هم تجهیز شوند.

نصیرزاده بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات اخیر خود به این نکته اشاره فرمودند، یکی از کارهای خوب در نیروی هوایی این است که از جوانی یک فرد را شناسایی و تربیت می‌کند تا بتواند در آینده تا رده‌های بالای فرماندهی پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: تربیت در کنار آموزش‌های کلاسیک باعث ارتقاء کیفیت نیروی انسانی می‌شود و پوشش مناسب خلأها و کمبودها نیز قدرت بازدارندگی را ارتقا می‌دهد و همین امر جرئت حمله و تجاوز دشمن را می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش پایگاه‌های نیروی هوایی در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که کشور دچار این بیماری فراگیر شده است، کارشناسان و متخصصین طب رزمی در حال مطالعه و بررسی شرایط هستند تا علاوه بر حفظ آمادگی رزمی، بتوانیم کمک‌های بیشتری را از طریق پایگاه‌های نیروی هوایی به تمامی نقاط کشور ارسال کرده و بیش از پیش در کنار مردم باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان این مراسم ضمن اعطای لوح دانش‌آموختگی به دانشجویان خلبانی از روند پیشرفت اماکن بازسازی‌شده کوی سازمانی، سالن‌های خدماتی، مرکز اورهال هواپیمای اف ۴، اماکن فرهنگی و ورزشی بازدید و بیمارستان بهسازی شده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان را افتتاح و دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات و کمبودهای موجود صادر کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر نصیرزاده شهید نوژه نیروی هوایی ارتش پایگاه شهید نوژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است