Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:46:12 GMT

کادرسازی و ریل گذاری برای نظام رسالت اصلی طرح صالحین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۵۹۶۰

کادرسازی و ریل گذاری برای نظام رسالت اصلی طرح صالحین

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه کادرسازی رسالت اصلی طرح صالحین است، گفت: باید همه با هم زیر پرچم ولایت جمع شده و حرکت کنیم و با کرامت‌های خود کروناستیز باشیم؛ یعنی قرار است در رزمایش کمک مؤمنانه مواسات کریمان دور هم جمع شوند تا با کرونا بجنگند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه جواد الائمه(ع) با تأکید بر اینکه باید گره‌ها و اشکالات موجود در کار رفع شود، اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج بازوی توانمند این حرکت بوده و باید بسترهای آن را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر پدیده‌ای که بخواهد نتیجه بدهد باید فعالیت فاعل آن جدی بوده و قابلیت قابل هم جدی باشد؛ چراکه این دو کنار هم مکمل هستند، به‌گونه‌ای که تا فعالیت فاعل جدی نبوده و قابلیت قابل مناسب نباشد کار شکل نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،  یعقوبی اظهار کرد: امید می‌رود با انتصاب مسؤول جدید در این بخش تحرک محسوسی در میدان فعالیت‌های مربوط به حلقات صالحین را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در این راستا لازم است مربیان و سرمربیان حلقات صالحین با هم ارتباط بیشتری داشته باشند، زیرا این ارتباطات و تبادل تجربیات و اتصال زنجیره مربیان نقش ویژه‌ای در تقویت این دوره‌ها خواهد داشت.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حرکت صالحین قرار است ریلی حرکت کنیم نه دیمی؛ ازاین‌رو باید ریل‌گذاری کنیم و در پایان ببینیم چند ریل برای این حرکت بزرگ نصب کردیم تا بعدی‌ها بر روی این ریل‌گذاری بیفزایند و این ریل کامل شود.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری در مدیریت صالحین یک اصل اصیل است، اظهار کرد: نباید دیمی کار کنیم به عنوان مثال باید بدانیم امسال می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهیم و برنامه سال آینده ما چیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواسات و همدلی استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي خراسان شمالی ریل گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دیدار با رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: درخواست سفر دوم به خراسان شمالی مطرح شد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار ضمن تشریح برکات سفر اول و وضعیت مصوبات سفر برای سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان شمالی دعوت انجام شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای تکمیل برخی مصوبات باقی مانده سفر، وزارتخانه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: رییس دفتر رئیس جمهور نسبت به هر مورد مهم مطروحه قول مساعد داد.

کد خبر 6098885

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی