Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@17:39:56 GMT

کشتار کودکان بی دفاع افغان توسط نیرو‌های آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۰۱۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جو بکر، مسئول بخش کودکان سازمان دیده‌بان حقوق بشر از کشتار کودکان افغان به دست نیرو‌های آمریکایی خبر داد.

بر این اساس، بکر در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: نیرو‌های بین‌المللی تحت فرماندهی آمریکا مسئول مرگ دست‌کم ۲۸۶ کودک در افغانستان در سال ۲۰۱۸ و حدود ۲۳۵ کودک (افغان) در سال ۲۰۱۹ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: هنوز آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نتوانسته است نیرو‌های تحت هدایت آمریکا را در «فهرست شرم» قرار دهد.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از زمان تجاوز به افغانستان تاکنون ده‌ها تن از غیرنظامیان این کشور را به خاک و خون کشیده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جمعی از کودکان فلسطینی ساکن اردوگاه‌های آوارگان در رفح (جنوب نوار غزه) برای دانشجویان آمریکایی معترض در دانشگاه کلمبیا که به حمایت از غزه پرداخته اند، پیام های قدردانی فرستادند.

کودکان فلسطینی ضمن ابراز خرسندی از به پاخاستن دانشجویان آمریکایی در حمایت از غزه، عباراتی را به زبان انگلیسی در قدردانی از آنان بیان کردند.

کودکان اهل غزه در پیام های خود تاکید کرده اند که «از دانشجویان دانشگاه کلمبیا متشکریم»، «حمایت شما برای ما اهمیت زیادی دارد» و «حمایت شما به ما قدرت ایستادگی می‌دهد».

کودکان فلسطینی تاکید کردند که اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی اقدامی بسیار مهم است که ممکن است منجر به توقف تجاوزات و جنگ علیه رژیم صهیونیستی شود.

کد خبر 6094207 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه