Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:50:31 GMT

افزایش ۱۲۸ درصدی جمع آوری زکات در استان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۲۶۵

افزایش ۱۲۸ درصدی جمع آوری زکات در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد این استان در جلسه ساماندهی جمع‌‌آوری زکات گفت: در مجموع در سال گذشته هفت میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان زکات در استان جمع‌‌آوری شد که این مبلغ در مقایسه با سال قبل‌ از آن، ۱۲۸ درصد افزایش داشته که در زمینه‌های مختلف برای نیازمندان هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او افزود: از محل زکات کمیته امداد استان ۱۲۰ میلیون تومان برای جهیزیه نیازمندان، ۴۴ میلیون تومان در زمینه‌‌های درمانی، ۱۳ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان برای تحصیل دانش‌آموزان، ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مسکن نیازمندان، ۳۰ میلیون تومان برای تعمیرات، یک میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان برای معیشت محرومان و مابقی نیز در زمینه طرح های عام‌‌المنفعه و سایر موارد هزینه شده است. او بیان کرد: در سال گذشته در مجموع یک میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان زکات فطریه در استان جمع‌‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد. او گفت: تعهد زکات فطریه امسال کمیته امداد استان چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود. او با اشاره به اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور باید تلاش کنیم مردم را به سمت پرداخت‌‌های غیرحضوری هدایت کنیم افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه یکی از راه‌های مشارکتی خیران نیک‌اندیش در زمینه پرداخت زکات فطریه و کفارات است.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی معیشت مردم کهگیلویه و بویراحمد زکات میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن جهانی فولاد در آخرین گزارش خود تولید فولاد جهان را در فصل نخست سال ۲۰۲۴ میلادی (ماه‌های ژانویه تا مارس) اعلام کرد؛ بنا بر آمار این انجمن در فصل نخست سال ۲۰۲۴، ۴۶۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تن فولاد در جهان تولید شد که ۱۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن از این میزان مربوط به ماه سوم این سال (مارس) بود.

تولید فولاد جهان در فصل نخست سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۵ درصد افزایش داشت و تولید ماه مارس امسال نسبت به ماه مارس سال گذشته ۴.۳ درصد کاهش داشت.

همچنین تولید فولاد ایران در فصل نخست سال ۲۰۲۴، ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تن و ۱۶.۳ درصد بیشتر از سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ بوده است. ایران در ماه مارس ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن فولاد تولید کرد.

چین در این مدت ۲۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد تولید کرد با این حال تولید آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۹ درصد کاهش داشت. طی این مدت علاوه بر چین تولید فولاد در ژاپن، آمریکا، روسیه و کره جنوبی هم نسبت به مدت مشابه سال پیش کاهشی بود.

در فصل اول سال ۲۰۲۴ میلادی چین، هند، ژاپن، آمریکا، روسیه، کره جنوبی، آلمان، ترکیه، برزیل و ایران به ترتیب رتبه‌های یک تا ۱۰ بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد جهان را در اختیار داشتند.

در میان ۱۰ کشور یادشده بیشترین رشد تولید فولاد در سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست پارسال در ترکیه رقم خورد؛ این کشور در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴، ۲۸.۴ درصد فولاد بیشتری نسبت به ماه‌های مشابه در سال ۲۰۲۳ تولید کرد. تولید هند نیز در این مدت ۹.۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود.

کد خبر 6096170

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان