Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید دهقان اظهار کرد: نگرانی ما در شرایط خاص شیوع بیماری واگیردار کرونا که دنیا را متوقف کرده، سلامت زندانیان، زندانبانان، مددکاران، دادیاران، کارکنان زندان، کارکنان شعب دادگاهها و حتی قضات است.

وی تاکید کرد: همه این افراد حق زندگی دارند و وقتی راه حلی با عنوان «آزادی موقت» وجود دارد، دلیلی ندارد که به نوعی این افراد در وضعیت پرریسک قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته در این روزها با تشکیل هیات های قضایی اقدامات خوبی از سوی قوه قضائیه در حال انجام است اما امیدواریم که به قدر کافی عمل شود و در حد شرط لازم باقی نماند.

دهقان درباره پرونده فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» هم گفت: روز گذشته (دوشنبه) قرار بود جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده موکلم در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب برگزار شود اما با توجه به اینکه وی به کرونا مبتلاست و در قرنطینه زندان به سر می برد، طبق مقررات سازمان زندان ها، به دادگاه اعزام نشد.

وکیل سحر تبر افزود: موکلم ۸ ماه است که در بازداشت موقت به سر می برد و طی لایحه ای که به شعبه ٢٨ تقدیم شد، با توجه به صحت ابتلای وی به بیماری کرونا از قاضی مقیسه درخواست کردیم تا در صورت امکان، این فرد دوران بیماری را کنار خانواده و در منزل باشد و بعد از بهبود به زندان برگردد.

کد خبر 503443 برچسب‌ها زندان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند