Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:51:43 GMT

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۶۸۹۹

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در اردبیل آغاز شد

رامین صادقی روز سه شنبه افزود: بر این اساس  ۸۱۲ تن برنج به قیمت هر کیلو گرم هشت  هزار تومان ، ۸۱۲ تن شکر با نرخ هر کیلوگرم ۵ هزار و ۹۰۰ تومان، ۸۱۲ تن روغن نباتی بر اساس نرخ مصوب ، ۲۴۴ تن گوشت منجمدگوساله به قیمت هر کیلو گرم ۴۲ هزار تومان ، مرغ منجمد ۴۰۶ تن  و یک هزار و ۶۲۴ تن خرمای مضافتی و کبکاب

در بین شهروندان استان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولویت عرضه کالاهای اساسی به مناسبت ماه مبارک رمضان با فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و واحدهای صنفی منتخب  خواهد بود.

وی بیان کرد:  کالای مورد نیاز مردم  به اندازه ککافی ذخیره شده و  شهروندان هیچ نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی نداشته باشند.

صادقی گفت:  در راستای جلو گیری از شیوع  بیماری کرونا ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و  حفظ سلامتی شهروندان نمایشگاه‌های ضیافت در استان برگزار نخواهد شد.

برچسب‌ها اردبیل ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل ستاد تنظیم بازار اردبیل ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

به گزارش مشرق، در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است