Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:07:52 GMT

پروازهای مسیر دوبی - بوشهر تا اطلاع ثانوی لغو شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۷۲۵۴

پروازهای مسیر دوبی - بوشهر تا اطلاع ثانوی لغو شد

کمال دهقان منشادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با بهبود شرایط و از بین رفتن ویروس کرونا تلاش می‌شود با گرفتن مجوزهای لازم پرواز این مسیر توسط  هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین پرواز بوشهر - مشهد نیز که از ۸ تا ۱۸ فروردین ماه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده بود برای چند روز برقرار اما دوباره از ۳۱ فروردین تا اطلاع ثانوی لغو شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان منشادی اضافه کرد: فرودگاه بوشهر در زمان حاضر فقط در مسیرهای تهران، خارگ و اصفهان پرواز دارد که این پروازها از حدود ۱۰۰ پرواز در هفته، به ۴۰ پرواز رسیده و ۶۰ درصد کاهش داشته‌است.

وی یادآور شد: براساس آمارها به دلیل شیوع ویروس کرونا نشست و برخاست هواپیما از ۳۱۰ مورد در سال ۹۸ با ۵۴ درصد کاهش به ۱۴۳ مورد در سال ۹۹ و اعزام و پذیرش مسافر نیز از ۳۲هزار و ۴۰۷ نفر با ۷۶ درصد کاهش به هفت هزار و ۵۶۴ نفر رسیده‌است.

دهقان منشادی گفت: همچنین میزان جابه جایی بار نیز از ۲۶۲ تن در سال ۹۸ با ۷۳ درصد کاهش به ۷۰ تن در فروردین ماه سال‌جاری رسیده‌است.

وی ادامه داد: در شرایط عادی در فرودگاه بوشهر هر هفته ۱۰۰ پرواز در مسیرهای تهران، اصفهان، مشهد، خارگ و کیش توسط ۱۰ شرکت فعال هواپیمایی انجام می‌شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرودگاه بوشهر پرواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرودگاه بوشهر پرواز ویروس کرونا فرودگاه بوشهر پرواز ویروس کرونا درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول