Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:44:37 GMT

این سرزمین سردار سلیمانی‌ها دارد هنوز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۷۳۳۷

این سرزمین سردار سلیمانی‌ها دارد هنوز

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه پاسداران انقلاب یکی از بازو‌های اقتدار جمهوری اسلامی ایران در کنار ارتش برای حراست از انقلاب و دفاع از منافع کشور با قدرت روز به روز در حال پیشرفت است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان پر افتخار نظامی ایران است که در نخستین روزهای انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی یک فرمان رسمی این نهاد را تاسیس کرد. این نیرو در بازه‌های زمانی مختلف و در مقاطع حساس چه برای ایستادگی در برابر دشمنی که بیش از ۴۰ سال تلاش کرده تا انقلاب ملت ایران را نابود کند و چه در زمانی که بلایای طبیعی به وجود آمده در میدان حضور دارد تا در هر لحظه ثابت کند اقتدار ایران اسلامی بازیچه نیست. حال به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کاربران در فضای مجازی سعی کرده‌اند تا با انتشار پست‌های خود از خدمات سپاه تشکر کنند.

در ادامه پست‌های تبریک و قدردانی کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: اگر سپاه نبود... + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست