Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان کاشانی رعایت نمی‌شود و مسئولان بهداشت و درمان از این بابت نگران هستند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شهروندان کاشانی با بازگشایی صنوف ویروس کرونا را جدی نگرفتند و بالتبع نیز طرح فاصله‌گذاری توسط شهروندان این شهرستان جدی گرفته نشده و به درستی اجرا نمی‌شود و مسئولان بهداشت و درمان از این بابت نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار مرکزی کاشان فعالیت خود را به صورت رسمی از دیروز آغاز کرده است و تمامی صنوف در این بازار مشغول به فعالیت هستند اما متاسفانه فاصله‌گذاری اجتماعی در خرید اقلام از واحدهای صنفی به ویژه اقلام مایجتاج زندگی توسط شهروندان رعایت نمی‌شود.

تهران| 302 واحد صنفی متخلف از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ری پلمب شدندجزئیات فاصله‌گذاری هوشمند دانشگاه آزاد/ برگزاری حضوری کلاس های تحصیلات تکمیلینماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان: بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری؛ صف‌های خرید سیمکارت زمینه‌ساز بازگشت شیوع کرونا است

عکس از امیرحسین نورانی

انتهای پیام/ 801/ ع

R7760/P/S6,1369/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری توسط شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس