Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد حسینی با اشاره به ساخت فیلم آموزشی برای برقراری ارتباط کادر درمانی با ناشنوایان مبتلابه کرونا، اظهار کرد: پروتکل ارتباط کارکنان بخش درمان با افراد با آسیب شنوایی مبتلا به کرونا، در این سازمان تهیه و تدوین‌ شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌­های ارتباطی افراد با آسیب شنوایی، آموزش کلمات و واژگان کاربردی در این حیطه به پزشکان، پرستاران، مراقبین بهداشت و کادر سلامت به‌ منظور تعامل موثر با ناشنوایان می‌تواند گام موثری در پیشگیری، کنترل و درمان، بیماری برای این گروه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تاکید کرد: کارشناسی برنامه‌ریزی آموزشی دانش آموزان با آسیب شنوایی این سازمان، مراحل پایانی تدوین، فیلم آموزش زبان اشاره برای برقراری ارتباط با افراد ناشنوا مبتلابه بیماری کرونا را در دست اقدام دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: با آموزش کادر درمان شامل پزشکان، پرستاران، مراقبین بهداشت، کارکنان بخش تشخیص بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی مشکلات ارتباطی این گروه مرتفع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم توجه به‌تمامی اقشار جامعه و نوع نیاز ایشان در دریافت خدمات و آموزش، تدوین پروتکل‌های آموزشی و بهداشتی برای گروه‌های مختلف افراد با نیاز ویژه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسینی با بیان اینکه این فیلم آموزشی در چهار کلیپ، شامل صد واژه و جمله در بخش‌های، راهکارهای پیشگیری، علائم بیماری، برقراری ارتباط با افراد با آسیب شنوایی و واژگان عمومی تدوین‌ شده است، گفت: فیلم در پورتال سازمان، شبکه شاد، بستر فضای مجازی و دیجیتالی و با هماهنگی وزارت بهداشت در اختیار کادر سلامت قرار می‌گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر فیلم آموزشی ناشنوایان برقراری ارتباط آسیب شنوایی فیلم آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم