Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:33:30 GMT

پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام بزرگ

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۷۲۴

پاسخ باشگاه پارس جنوبی به چند ابهام بزرگ

روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی به حواشی شکل گرفته چند روز اخیر حول این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر درخصوص مواضع مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم  بابت تسویه بخشی از طلب طلبکاران این باشگاه و همچنین وضعیت هافبک برزیلی  در برخی رسانه ها مواردی مطرح شد؛همین مسئله واکنش احدعلوی مدیررسانه ای پارس جنوبی جم را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی مدیررسانه ای پارس جنوبی جم در واکنش به انتقادات برخی از بازیکنان و اعضای سابق کادرفنی پارس جنوبی جم به مصاحبه اخیر مرادی گفت: ضمن تقدیر از زحمات کلیه مربیان و بازیکنان فصول گذشته پارس جنوبی جم که باشگاه آنهارا جز سرمایه های معنوی خود می داند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم بیان چند نکته ضروری به نظر می رسد.


همانطور که درجریان هستید باشگاه پارس جنوبی جم و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند بخش زیادی از طلب بازیکنان فصل گذشته به میزان ۸۰ درصد پرداخت شده است که باید تاکید کنم این مسئله صحت دارد و متاسفانه  برخی از دوستان دچار سوتفاهم شده اندچرا که مدیریت باشگاه طبق برنامه ریزی مالی بخش زیادی از مطالبات بازیکنان فعلی باشگاه که از فصل قبل طلب داشتند را پرداخت کرده است.


احدعلوی همچنین گفت: باتوجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی جم همواره از آرای ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال  تمکین کرده است با برخی از طلبکاران باشگاه که حکم قطعی و لازم الاجرا و موردتایید کمیته تعیین وضعیت داشته اند در نیم فصل توافق و پیش از سال جدید تسویه مالی انجام شد و برای تایید این مسئله دوستان می توانند با ایمان سلیمی،حسین معمار یا میثم تیموری و رحمان احمدی تماس برقرار کنند تا از صحت و سقم گفته هایم مطلع شوند.


مدیررسانه ای پارس جنوبی با اعلام این مطلب که سیاست باشگاه در راستای تسویه با الباقی طلبکاران است افزود :اینکه اکثر باشگاههای فوتبال ایران نه تنها برای یک فصل دارای طراز مالی منفی هستند بلکه از چند فصل قبل هنوز  بدهکاری دارند و این را همه می دانند،  حال جدا از این مسئله که اکثر بدهکاری باشگاه پارس جنوبی جم مربوط به گذشته بوده اما مدیرعامل باشگاه بدنبال تسویه با طلبکارانی هست که حکم قطعی دارند که طبق زمانبندی انجام می شود. برخی از دوستانی که از ما گله مند هستند باید بدانند در نیم فصل آرای‌شان در کمیته استیناف در حال رسیدگی بود که انشاالله در موعد مقرر با آنها نیز توافقات لازمه صورت خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید با حمایت عملی  مدیریت منطقه ویژه و تلاش مجدانه مدیرعامل باشگاه از معدود باشگاه‌هایی بودیم که بازیکنان‌مان را قبل از نیم فصل به سقف ۵۰٪ دریافتی رسانده‌ایم و براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برای ادامه بازی‌ها به الباقی تعهدات مالی نیز عمل خواهیم کرد.


علوی درباره وضعیت مگنو باتیستا گفت: مگنو یکی از با اخلاق ترین و فنی ترین بازیکنان خارجی حال حاضر فوتبال ایران است و باشگاه در همه زمینه ها از این بازیکن رضایت دارد و به دنبال تمدید قرارداد با وی هستیم اما درباره حواشی چند وقت اخیر پیرامون دوری مگنو از خانواده اش نیاز است چند مورد را متذکر شوم تا ذهن برخی از دلواپسان که زیادی نگران این بازیکن هستند روشن شود؛ روزی که مگنو مصدوم شد سرمربی تیم با هماهنگی مدیرعامل با آقای دکتر باقری‌فرد یکی از سه جراح برجسته که پای مهدی ترابی راهم عمل کرده بودند هماهنگ شد تا جراحی رباط  صلیبی مگنو را انجام دهند آن هم با آخرین متد روزدنیا که در جراحی رباط صلیبی به کار گرفته می‌شود. اما مگنو درخواست داد بخاطر دوران نقاهت بعد از عمل کنار خانواده اش باشد و از آنجایی که تمام هزینه‌های باشگاه زیر نظر سازمانهای نظارتی انجام می شود انجام چنین کاری برای باشگاه مشکلات قانونی بوجود می آورد اما با این حال مدیرعامل باشگاه به دنبال راهکاری بود تا مگنو بتواند درکنار خانواده اش باشد؛ البته این را هم بگویم که برغم اینکه بلیط های رفت و آمد ایشان در قرارداد بر عهده خود بازیکن بوده  اما باشگاه تا بدین لحظه همه رفت و آمدهای مگنو را پرداخت کرده و هم اکنون نیز برای تهیه بلیط وی مشکلی ندارد. اما مگنو علاوه بر هزینه عمل که قبلا راجع به آن توضیح دادم خواهان تسویه مالی نیز هست که ماجرای کرونا و بلاتکلیفی برگزاری بازیها هم مزید بر علت شد تا منتظر بمانیم برای تصمیمات فیفا در خصوص قرارداد بازیکنان تا بعد از آن بتوانیم با مگنو تسویه حساب مالی انجام دهیم و امیدواریم با روشن شدن وضعیت فوتبال ایران طی چند روز آینده این اتفاق روی دهد. 

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم باشگاه پارس جنوبی جم مدیرعامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد باهوش افزود: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی اظهار داشت: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالا‌های ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکو‌های سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!