Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سورنا ستاری سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹ در بازدید از چند واحد تولیدات دانش‌بنیان در زمینه‌های دارویی و تجهیزات پزشکی در البرز افزود: اکنون پیش‌بینی‌ها برای پیک بعدی شیوع بیماری ویروسی کرونا که در فصل پاییز است انجام شده و به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه کمک می‌کنیم که در این زمینه به‌اندازه کافی مجهز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانش‌بنیان استان البرز ادامه داد: هر ۲ هفته یک‌بار به این استان سفر داریم و به دلیل حجم شرکت‌های دانش‌بنیانی که در آن شاهدیم این استان فعالیت‌های خوبی در حوزه بیوتکنولوژی دارد.

ستاری گفت: طرح‌های بزرگی در شرکت‌های دانش‌بنیان البرز برای مقابله با کرونا در دست اقدام است و تا یک الی ۲ ماه آینده کارهای خوبی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: استاندار البرز توجه ویژه‌ای به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان دارد و امید است با تداوم و استمرار این حمایت شاهد باشیم که محور توسعه استان بر همین اساس باشد.

استان البرز دارای ۱۸۵ شرکت دانش‌بنیان است.

کد خبر 503529 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران دانش بنیان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز كرونا در ايران دانش بنیان شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود