Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:43:58 GMT

سپاه افتخارآفرین از منظر مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۱۰۴

سپاه افتخارآفرین از منظر مقام معظم رهبری

‍‍‍‍‍‍

دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از خدمات و فعالیت‌های موفق سپاه نام می‌برند و آن را مایه افتخار می‌دانند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دوم اردیبهشت‌ماه سال 1358 سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز این ارگان انقلابی 41 ساله می‌شود؛ سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است. 

با نگاهی به سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا در سالیان اخیر معیارهای یک نهاد انقلابی موفق برشمرده شده است؛ ایشان می‌فرمایند: «یک معیار سنجش وضعیت برای هر سازمان و مجموعه‌ای این است که موفقیت‌های این مجموعه را با ناکامی‌های آن بسنجیم و مقایسه کنیم؛ اگر این موضوع را معیار مقایسه قرار بدهیم، به نظرم سپاه یکی از موفق‌ترین مجموعه‌هاست.»

مقام معظم رهبری همچنین به دستاوردها و فعالیت‌های سپاه پاسداران در زمینه‌های مختلف اشاره می‌کنند و می‌فرمایند: «یکی مسئله نوآوری و خلاقیت در سپاه است؛ هم نوآوری در ابزارها، وسایل جنگی و نظامی و هم در تولید و ساخت وسایل مختلف پیش قدم بوده است و ابتکار و موفقیت او عامل پدید آمدن این امکانات در کشور برای نیروهای نظامی بوده است؛ سرفصل دیگر، ورود پرتوان در عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی است؛ کارهای خدماتی که سپاه در این سال‌ها انجام داده، همچنان انجام می‌دهد و روز به روز هم در حال بیشتر شدن است؛ این با کدام سازمان و مؤسسه دیگری قابل مقایسه است؟ با کدام سازمان مسلح در دنیا قابل مقایسه است؟ خصوصیاتی در سپاه است که در سایر برکات ناشی از انقلاب این خصوصیات را انسان کمتر مشاهده می‌کند.»

فرمانده معظم کل قوا در مورد خدمات نیروهای سپاه در اتفاقات مختلف می‌فرمایند: «فرض کنید زلزله کرمانشاه یا سیلی که اول امسال آمد، حضور سپاه، حضور برجسته و تعیین‌کننده‌ای بود؛ سرفصل دیگر، ورود در فرهنگ، اندیشه و هنر است؛ انگار که موجود جدیدی در عالم هنر دارد متولد می‌شود یا متولد شده است؛ عرصه دیگر که بسیار مهم است، نگاه گسترده به جغرافیای مقاومت است؛ شما نقش سپاه را در این مجموعه عظیم در منطقه مشاهده کنید؛ سرفصل دیگر که به نظر ما از همه اینها مهمتر است تلاش برای حفظ معنویت است که در سپاه وجود دارد؛ سپاه هم در  زمینه سخت‌افزار و هم در زمینه نرم‌افزار در جاده تعالی و پیشرفت کاملاً جلو رفته و اوج گرفته است؛ همین مسئله موجب شده است که آمریکا و دستگاه استکبار و آدم‌های بد دنیا با سپاه خیلی بد شوند؛ ایادی و امتداد آنها در داخل کشور هم خیلی قابل توجه نیستند، لکن هستند و وجود دارند؛ آنان نیز همین‌گونه هستند و سعی می‌کنند در گوشه و کنار اگر بتوانند نقطه ضعفی از سپاه پیدا کرده و آن را درشت کنند؛ آمریکا هم به خیال خود ضربه می‌زند و سپاه را تحریم می‌کند؛ این موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و برجستگی‌هاست که جلب این دشمنی‌ها را می‌کند؛ این مایه افتخار است.

توئیت کدخدایی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامینیروی انتظامی: قدرت خیره‌کننده سپاه پاسداران سبب استیصال دشمنان شده است

انتهای پیام/

R1539/P/S4,34,38,1430/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند