Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@03:34:19 GMT

۵۱۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر پردیس به فروش رفت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۲۰۳

۵۱۰ میلیارد تومان عرصه مسکن مهر پردیس به فروش رفت

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: مالکان مسکن مهر پردیس تاکنون ۱۷ هزار و ۴۸۶ واحد عرصه را به ارزش ۵۱۰ میلیارد تومان از شرکت عمران خریداری کردند.

 

به گزارش پول نیوز، حسن حضرتی گفت: در حدود ۶ هزار و ۸۵۴ سند عرصه در فازهای ۸، ۹، ۱۱، ۵ به مالکان تحویل داده شد و ۴ هزار و ۴۸۵ سند هم آماده تحویل به مالکان و متقاضیان عرصه مسکن مهر پردیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین شرکت عمران پردیس و بانک مسکن،  خاطر نشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، مالکانی که سند واحد خود را دریافت کردند با معرفی نامه مدیریت اجرایی واگذاری عرصه مسکن مهر به بانک مسکن می توانند از تسهیلات بانکی به میزان ۲۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد استفاده کنند.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: بر اساس دستور العمل واگذاری عرصه، کلیه در آمدهای حاصل از فروش عرصه برای عمران و آبادانی مساکن مهرصرف ساخت و ساز تامین زیرساخت‌ها شده است.

حضرتی با بیان اینکه فروش ویژه عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد تمدید شد، اظهار داشت: فروش ویژه مسکن مهر پردیس تا آخر خرداد سال ۹۹ مطابق با قیمت سال گذشته تمدید شده و بدون افزایش قیمت به متقاضیان واگذار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود به خاطر شیوع ویروس کرونا و با پیگیری های انجام شده توسط مدیرعامل شرکت عمران و همچنین مساعدت کارشناسان دادگستری برای آخرین بار قیمت‌های عرصه مساکن مهر به طور ویژه و اینترنتی به متقاضیان عرضه می‌شود.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اشاره به تمدید زمان خرید عرصه تا پایان خرداد ماه سال ۹۹ عنوان کرد: متقاضیان با دریافت نوبت اینترنتی و یک بار مراجعه به واحد عرصه مسکن مهر مدارک خود را به واحد مالی واگذاری عرصه مسکن مهر در پردیس تحویل بدهند.

حضرتی گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری سامانه خدمات الکترونیک  شهر جدید پردیس www.pardis.city  پاسخگوی متقاضیان، مالکان و شهروندان است.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حسن حضرتی عرصه مسکن مسکن مهر پردیس بانک مسکن تسهیلات بانکی عرصه مسکن مهر پردیس شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه در نشستی با حضور مدیر طرح فاز ۸ پردیس و همه انبوه‌سازان از حمایت شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهدی که پروژه‌های خود را در زمان مقرر تکمیل می‌کنند خبر داد و گفت: در گذشته شاهد حضور برخی پیمانکاران نامتعهد و کم‌کار در همه فاز‌ها بودیم که بدون اغماض با همه آنان برخورد جدی شد و در بسیاری از موارد، ادامه فعالیت به پیمانکار جدید و خوش‌نام واگذار شد.

وی ادامه‌داد: دقت در کیفیت هم‌زمان با مدیریت زمان و افزایش نیروی انسانی متناسب با برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها، مورد تاکید است.

محبت‌خواه همچنین بر حمایت مالی از انبوه‌سازان تاکید کرد و افزود: تنها شرط پرداخت مالی و تسویه حساب با پیمانکاران، داشتن مطالبات در سیستم حسابداری شرکت عمران شهر جدید پردیس است و در غیر این صورت هیچ‌گونه پرداختی به هیچ شرکتی انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اخطار به شرکت مهندس مشاور و ناظران در فاز ۸، بر تسریع در رسیدگی به صورت‌وضعیت‌ها و همچنین به‌کارگیری از نیرو‌های متخصص و مرتبط تاکید و اعلام‌کرد: همه ما حافظ منافع بیت‌المال هستیم و به همین منظور باید ضمن دقت در بررسی پیشرفت پروژه‌ها و پرداخت‌های مالی، از هرگونه اتلاف زمان و تاخیر بیشتر برای تحویل واحد‌ها به مالکان جلوگیری کنیم.

وی با حمایت مجدد از انبوه‌سازان، قول مساعد داد تا همه مشکلات رفع و رجوع شود. این مقام مسوول همچنین تاکید کرد تا در حد توان برخی از موضوعات موردنظر پیمانکاران در جلسات شورای مسکن استان تهران مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این شنست، پروژه‌های افتتاحات خردادماه در فاز ۸ و آخرین وضعیت تکمیل باقی‌مانده پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پایان بخش این نشست، بررسی نظرات و مسائل انبوه‌سازان بود. تعدادی از انبوه‌سازان مسکن مهر فاز ۸ به نمایندگی، به بیان مشکلاتی از جمله هزینه‌های نظام مهندسی، تعدیل هزینه‌ها، عدم ثبات در به‌کارگیری روزانه نیرو‌های انسانی و موضوعاتی در خصوص صورت‌وضعیت‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم