Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:25:04 GMT

امیرآبادی: باید با کارآمدی و وحدت مشکلات مردم را حل کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۳۷۹

امیرآبادی: باید با کارآمدی و وحدت مشکلات مردم را حل کنیم

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: ۳۵ روز دیگر چراغ مجلس دهم خاموش و چراغ مجلس یازدهم روشن خواهد شد. اینکه مجلس دهم چقدر موفق بوده باید قضاوت را به مردم واگذار کرد.
وی یادآورشد: آنچه که مسلم است تعداد بسیار اندکی از همکاران دوره دهم، در دوره یازدهم مورد اعتماد ملت ایران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر آنچه بود تمام شد و باید در روز واپسین همه ما پاسخگو باشیم. اما همکاران دوره یازدهم باید توجه داشته باشند که مردم بر امیدی بر شما اعتماد کردند و به خصوص به تعدادی از جوانان انقلابی رای دادند که مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.  

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد:‌ مردم از ما می‌خواهند در دوره جدید مجلس با روحیه انقلابی و جهادی، کارآمدی، وحدت، همدلی حل مشکلات اقتصادی و معشیتی و بیکاری، افزایش ارزش پولی مبارزه با فساد از طریق اصلاح قوانین فسادزا و تصویب قوانین ضدفساد و نظارت دقیق و محاسبه‌گرانه و دفاع از حقوق ملت و پاسخ‌گو کردن وزیران و مسئولین اجرایی وارد عمل شوند که امید است پس از شکل‌گیری مجلس یازدهم همکاران موارد مذکور را مورد توجه قرار دهند.

امیرآبادی فراهانی بیان داشت: البته باید عزیزان ما در مجلس یازدهم توجه داشته باشند افرادی هستند که نمی‌خواهند مجلس آینده موفق عمل کند و قطعا اینها با امکانات رسانه‌ای در داخل و از خارج از کشور درصدد ایجاد حاشیه و تفرقه خواهند بود که باید مراقبت داشت و مجلس یازدهم باید با تمام توان وارد عمل شده و مشکلات را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به جهش تولید اظهارداشت: باید برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری صحیح مالیاتی امور گمرکی، بیمه و بانکی به این سمت و سو سوق پیدا کرده و از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت شود و در حد شعار نباشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر سیاستگذاری صحیح نباشد، اتفاقی که اخیرا درخصوص معدوم کردن جوجه‌ها به صورت زنده به وجود آمد، باز هم به وجود خواهد آمد و اما بدتر از آن اینکه معاون وزیر اعلام می‌کند که این اتفاق قبلا هم می‌افتاده و موضوع جدیدی نیست که امیدوارم وزارتخانه مربوطه نسبا به این موضوع پاسخگو باشد.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: از اعتماد مجدد مردم استان قم به این جانب قدردانی می‌کنم و از خدواند خواستارم در این دوره هم من را شرمنده شهدا و امام شهیدان و ملت ایران به خصوص مردم شریف قم قرار ندهد.

وی  ادامه داد: حقوق کارگران و بازنشستگان و همسان‌سازی آنها موضوعی است که این روزها مورد بحث است از دولت انتظار داشتیم براساس نرخ تورم حقوق و مزایا را تعیین کرده و اعلام کند. لذا از وزیر رفاه و تعاون و کار و امور اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امیدواریم در مجلس آینده با همدلی، وحدت نمایندگان استان قم در مجمع نمایندگان استان، مشکلات قم را بهتر از گذشته بتوانیم پیگیری کنیم.

برچسب‌ها قم سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم احمد امیرآبادی فراهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم احمد امیرآبادی فراهانی قم سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم احمد امیرآبادی فراهانی امیرآبادی فراهانی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند

آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در رابطه با چای دبش علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، درخصوص علت سکوت وعدم واکنش از سوی نمایندگان مجلس نسبت به موضوع آقای صدیقی و اینکه آیا این مساله یکی از نتایج یکدستی قواست که اشتباهات و کم‌کاری‌ها نادیده گرفته می‌شود و در این مساله هم انتقاد و اعتراضی به این مساله مطرح نشد؟ ، گفت: در رابطه با بحث نظارتی مجلس من این انتقاد و ایراد را به مجلس یازدهم وارد می‌دانم و یکی از ایرادات پررنگ مجلس یازدهم این بود که تقریبا مجلس و دولت یکی بودند زمینه‌اش هم این بود که بیش از ۲۰۰ نفر طی نامه‌ای از آقای رییسی که رییس یک قوه دیگر بود دعوت کردند تا کاندیدای ریاست جمهوری شود و بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان طی نامه‌ای پیروزی در انتخابات را به ایشان تبریک گفتند و خب این باعث شد که مجلس یازدهم در بُعد نظارتی خوب عمل نکند.

وی ادامه داد: بنده هم در این مجلس بودم و این انتقاد شامل همه ما می‌شود اگرچه که ما تلاش کردیم و در بحث‌های نظارتی کار کردیم ولی خب در مجموع شامل همه نمایندگان مجلس یازدهم می‌شود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس خاطرنشان کرد: ما نباید بین افراد در برخوردها اختلاف قائل شویم، کسی که امام جمعه بوده یا استاندار بوده یا وزیر بوده اگر تخلفی مرتکب شده باشد برخورد با این فرد نه‌تنها نباید کمتر از دیگران باشد بلکه باید با شدت بیشتری اتفاق بیفتد چراکه هزینه اشتباه و تخلف چنین افرادی برای نظام و کشور بیشتر است و از سوی دیگر درس درس عبرتی برای دیگران و مسئولین باشد که در آینده ارتکاب به چنین تخلفات یا اشتباهاتی را تکرار نکنند.

محمودزاده تصریح کرد: من واقعا به این موضوع ایراد وارد می‌کنم که موضوع آقای صدیقی خیلی جدی در رسانه‌ها مطرح شد، خودش هم پذیرفت و از مردم عذرخواهی کرد اما تا قبل از عذرخواهی و پذیرفتن خودش هیچ ورودی به این مساله نشد، در حالیکه باید به قوه قضاییه ارسال می‌شد و کمیسیون اصل ۹۰ به این موضوع ورود می‌کرد و این پرونده را به قوه قضاییه معرفی می‌کرد یا تحقیق و تفحص می‌کردند که در این اتفاق از این برخورد‌های نظارتی کوتاهی شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ابراز داشت: در رابطه با چای دبش هم علیرغم اینکه تعدادی از نمایندگان از جمله شخص بنده در مجلس یازدهم خیلی در رابطه با آن صحبت کردیم ولی در نهایت لاپوشانی شد و کار نظارتی روی آن انجام نشد.

وی عنوان کرد: این‌ها مشکلاتی بوده که در مجلس یازدهم وجود داشته و فکر کنم در مجلس دوازدهم بدتر هم خواهد شد با توجه به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم دایره انتخاب مردم کوچک بود، یعنی رد صلاحیت زیاد بود و بعد از جناح‌های مختلف کمتر حضور داشتند و مشارکت پایین بود. این‌ها باعث می‌شود که دوباره مجلس دوازدهم یک دست‌تر از مجلس یازده شود با دولت و خیلی نزدیک باشند که این یکی از ایرادات مجالس خواهد بود چون در نهایت اگر تخلفاتی در بدنه دولت صورت گیرد چون مجلس و دولت یکی هستند مجبورند که کوتاه آمده و نادیده بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد