Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی که در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی فعال است توانست برای نخستین بار در کشور، کیت تشخیص سریع متانول را تولید کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، یکی از واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی که در زمینه تولید کیت‌های آزمایشگاهی فعال است توانست برای نخستین بار در کشور، کیت تشخیص سریع متانول را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  آراز استادی مدیرعامل شرکت نوین نوند سلامت پیشتاز درخصوص این کیت توضیح داد: این کیت تکنیکی ساده بوده و می‌تواند در زمان کمتر از پنج دقیقه متانول را در نمونه مورد نظر شناسایی کند.
وی افزود: متانول مایع نوعی الکل بوده و برای مصارف صنعتی تولید می‌شود که اگرچه با داشتن خاصیت ضدعفونی و پاک‌کنندگی شناخته می‌شود اما علاوه بر ضعیف‌تر بودن قابلیت آن در مقابل اتانول، برای انسان بسیار سمی است.

استادی گفت: از این رو تمامی مواد الکلی که به‌صورت مستقیم در تماس با پوست، دستگاه تنفسی و دستگاه گوارش انسان هستند باید عاری از متانول باشند و کیت حاضر در تشخیص متانول در مایعات کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت نوین نوند سلامت پیشتاز با بیان اینکه این واحد دانش‌بنیان توانایی تولید ۶ هزار کیت در ماه را دارد، اظهارکرد: در صورت تامین اعتبار قادر است این ظرفیت را تا سه برابر افزایش دهد.

وی در ادامه افزود: هر بسته‌بندی ۱۰ تستی این کیت ۷۵ هزار تومان قیمت دارد و در حال حاضر برای ۱۲ استان کشور کیت نمونه آن ارسال شده تا ثبت سفارش آن صورت گیرد.

کیت تشخیص متانول نوند سلامت با نام تجاری ™ Namtol می‌تواند به تشخیص الکل‌های تقلبی و حاوی متانول کمک کند. این کیت در حال حاضر در بسته‌بندی ۱۰ تستی ارائه شده است و شما می‌توانید با استفاده از این کیت بدون احتیاج به امکانات آزمایشگاهی و در زمان کمتر از ۵ دقیقه از اصالت اتانول اطمینان حاصل کنید. تکنیک مورد استفاده در کیت بسیار ساده است و تمامی مواد و تجهیزات مورد نیاز برای انجام آزمایش در آن لحاظ شده است.

لازم به ذكر است، شرکت نوند سلامت از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۶ در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مستقر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ویروس کرونا پارک علم و فناوری آذربایجان غربی کیت تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر

آئین تشییع شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار و پیکر این شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079680 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول