Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدور بیش از ۲ میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث به طور برخط، تمدید خرید اوراق «کرونا» در فرابورس یک ماه دیگر، کاهش ۲۵ درصدی ارزش سفته و برات واخواستی در تهران، افزایش سقف و مدت تقسیط وام ازدواج در بانک مسکن برخی از اخبار اقتصادی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه شبستان به شرح زیر است:

پرداخت خسارت ۳۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیارد تومانی هواپیمای ماهشهر

صبح روز دوشنبه هفتم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸، یک فروند هواپیمای بوئینگ MD با ۱۳۵ مسافر و ۷ خدمه از مبدا تهران به ماهشهر عزیمت و در زمان «لندینگ» از باند خارج شد. با این حال و خوشبختانه هیچ یک از مسافران و خدمه این پرواز در زمان وقوع حادثه آسیب جدی ندیدند.

در زمان لندینگ، ترمزهای این هواپیما عمل نمی‌کند و از آنجایی که در حاشیه باند فرودگاه ماهشهر هیچگونه دیواری وجود ندارد، این بوئینگ با عبور از فنس‌های کنار باند، وارد خیابان می‌شود.

این هواپیما دارای تمامی پوشش‌های بیمه‌ای شخص ثالث، بدنه و سرنشین از بیمه ایران بود. با وجودی که آمادگی پرداخت خسارت این هواپیما قبل از سال وجود داشته ولی به دلیل شرایط خاص کشور به ویژه شیوع ویروس کرونا، پرداخت خسارت این هواپیما به امروز موکول شده است.

 

صدور بیش از ۲ میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث به طور برخط

«غلامرضا سلیمانی» که شامگاه دوشنبه (دوشنبه اول اردیبهشت) در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنجم حضور یافته بود،  با بیان اینکه با شیوع کرونا سیستم صدور الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها به سرعت فعال شد، اعلام کرد:تاکنون و بعد از شیوع ویروس کرونا، بیش از دو میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث به طور برخط صادر شد. نمایندگان باید وصول مطالبات بیمه‌نامه شخص ثالث را از ۱۵ اردیبهشت پیگیری کنند.

 

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث صادر شده است، اظهار داشت: از این تعداد، ۵۵ درصد حق بیمه خود را پرداخت کرده‌اند و ۴۵ درصد پرداخت نکرده‌اند. رییس شورای عالی بیمه در عین حال تاکید کرد که اخذ جریمه دیرکرد در شرایط فعلی تخلف محسوب می‌شود.

 

خرید اوراق «کرونا» در فرابورس یک ماه دیگر تمدید شد

در آخرین روزهای سال گذشته بود که فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نظر دارد منابع مورد نیاز جهت پیشگیری، درمان و تحقیق در مورد کرونا ویروس را از طریق بازار سهام جمع آوری کند و قرار شد این روند تا پایان فروردین ماه امسال ادامه داشته باشد.

بر این اساس با پایان یافتن این مهلت، فرابورس ایران اعلام کرده مدت زمان مشارکت در پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت‌های بازار سرمایه به مدت یک ماه دیگر و تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شده است.

گفتنی است متقاضی این طرح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عامل آن فرابورس ایران است و در این اطلاعیه شرکت فرابورس از سهامداران درخواست کرده است، ضمن اهدای وجوه با خرید گواهی نیکوکاری از طریق سامانه معاملاتی فرابورس ایران از این طرح ملی حمایت کنند.

در این راستا دو نماد "کرونا۱" و "کرونا۲" بازگشایی شده است که در نماد "کرونا۱" اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود. در نماد "کرونا۲" نیز مبالغ تامین شده توسط امین سرمایه‌گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری ۱۰۰۰تومان است و مدت جمع‌آوری وجوه نیز از ۲۷ اسفند تا ۳۱ فروردین بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت ماه جاری تمدید شده است.

 

کاهش ۲۵ درصدی ارزش سفته و برات واخواستی در تهران

براساس آمار بانک مرکزی، در اسفند ماه ۹۸ بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۲۱.۳ درصد و ۲۱.۹ درصد کاهش یافت. در سال ۹۸ بالغ بر ۶۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سـفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با سال قبل آن ۲۹.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در اسفند ماه ۹۸ معادل ۴۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۹۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۴۸.۹ و ۵۲ رسید که در مقایسه با ماه قبل هر دو شاخص مذکور به ترتیب ۴۵.۸ درصد و ۷۹.۱ درصد افزایش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۳۳.۲ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۱۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شاخص متوسط مبلـغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در اسفند ماه ۹۸ به عدد ۱۰۶.۴ رسید. عدد شاخص مذکور در اسفند ماه ۹۷ معادل ۶۰ بوده است. در سال ۹۸ معادل ۷۵۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۱۹۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد.

در این دوره، متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۸.۵ و ۸۶.۲ رسید که نسبت به سال قبل به ترتیب ۶ درصد و ۲۵.۸ درصد کاهش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در سال ۹۸ به عدد ۱۰۹.۸ رسید. عدد شاخص مذکور در سال ۹۷ معادل ۱۳۹.۲ بوده است.

 

افزایش سقف و مدت تقسیط وام ازدواج در بانک مسکن

براساس بند ”الف“ تبصره ۱۶ قانون بودجه سال۱۳۹۹ کل کشور مقرر شده است: به منظور حمایت از ازدواج جوانان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنان بعد از اول فروردین ماه ۹۶ می باشد و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده اند، پرداخت شود.

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوج ها در سال ۱۳۹۹ پانصدمیلیون (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با دوره بازپرداخت هفت ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته است.همچنین نرخ کارمزد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج همچنان ۴ درصد تعیین شده است.

به گزارش هیبنا، بخشنامه جدید مبنای عملکرد شعب بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج در سال جاری قرار خواهد گرفت. مطابق با بخشنامه ابلاغی افراد مندرج در مفاد ماده ۵۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، می‌توانند به میزان ۲ برابر افرادعادی یعنی مبلغ یک میلیارد ریال مطابق با شرایط و ضوابط تعیین شده از این تسهیلات استفاده کنند.

این بخشنامه می افزاید:در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج،احراز توانایی مالی متقاضیان در بازپرداخت اقساط بر اساس ضوابط جاری بانک الزامی است.

مطابق با شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، افزایش سقف تسهیلات موصوف قابل تسری به تسهیلات گیرندگان قبلی (پس از ثبت قطعی قرارداد) نخواهد بود.

رعایت سایر شرایط و ضوابط مندرج در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جهت دریافت تسهیلات مذکور الزامی است.

 

رشد ۳۰ درصدی شاخص و ارزش بازار فرابورس در نخستین ماه سال

نگاهی به کارنامه فرابورس ایران در نخستین ماه امسال نشان می‌دهد طی ۱۷ روز معاملاتی تعداد ۶۷ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ورقه بهادار در ۱۲ میلیون و ۵۹۹ هزار نوبت به ارزش ۵۸۰ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است که به ترتیب از رشد ۲۶۹ درصدی حجم، افزایش ۳۶۳ درصدی نوبت‌های معاملات و رشد ۶۵۷ درصدی ارزش معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

این در حالی است که میانگین حجم روزانه معاملات فرابورس در ماه گذشته ۳۹۹۰ میلیون ورقه و میانگین ارزش معاملات نیز ۳۴ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال بوده است. همچنین بازار اول فرابورس در ماهی که گذشت تغییر مالکیت ۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۸۲ هزار و ۲۵۳ میلیارد ریال و بازار دوم مبادله ۲۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۲۸۵ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال را به خود دیدند که این ارقام به ترتیب بیانگر افزایش ۳۳۲ درصدی حجم و رشد ۱۶۴۴ درصدی ارزش معاملات در بازار اول و رشد ۲۱۱ درصدی حجم و ۱۰۶۶ درصدی ارزش معاملات بازار دوم در مقایسه با فروردین ماه سال ۹۸ است.

این گزارش می افزاید: در بازار ابزارهای مالی نیز تعداد ۶۳ میلیون اوراق بدهی به ارزش ۴۹ هزار و ۷ میلیارد ریال معامله شده است که از افزایش ۱۹۲ درصدی حجم و ۱۵۳ درصدی ارزش معاملات این بازار در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت می‌کند.

افزون بر این، بالغ بر ۱۴۶۳ میلیون واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله به ارزش ۲۴ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال و یک میلیون و ۲۰۰ هزار ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۵۸۳ میلیارد ریال در این مدت در این بازار مورد معامله قرار گرفته است که نشان از افزایش ۲۶۵ درصدی حجم و رشد ۲۶۳ درصدی ارزش معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و همچنین رشد ۶۶ درصدی حجم و افزایش ۶۰ درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن در مقایسه با فروردین ماه پارسال دارد.

 

افزایش حدود ۵ میلیون تنی واردات کالاهای اساسی

«سید روح الله لطیفی» شب گذشته (دوشنبه اول اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره روند ترخیص کالاها از گمرک به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۵ میلیون تن کالای اساسی را در سبد واردات داشتیم، گفت: نسبت به سال گذشته حدود ۵ میلیون تن افزایش داشته است.

 

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه بخش زیادی از این کالا‌ها بر روی شناورها، پیش از اظهار گمرک است و هنوز اظهار نشده و اسناد آن‌ها ناقص است، افزود: بیشتر مشکل هم مربوط به تخصیص ارز است با وجود اینکه گمرک از اواخر آذر اعلام کرد اگر برای ترخیص این کالا‌ها اقدام نشود ممکن است این کالا‌ها آسیب جدی ببینند و حتی از بین بروند.

 

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای کالا‌هایی که در صف تامین ارز هستند، گمرک مجاز است تا به صورت درصدی، بخشی از کالا را ترخیص کند، گفت: گمرک این کار را برای کالا‌هایی که در صف تامین بودند، انجام داده است.

 

توزیع ۵۰ هزار تن برنج، ۵۰ هزار تن شکر و ۵۰ هزار تن روغن با قیمت دولتی برای ماه رمضان

«یزدان سیف» شب گذشته (دوشنبه اول اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان با اشاره به آغاز توزیع ۵۰ هزار تن برنج، ۵۰ هزار تن شکر و ۵۰ هزار تن روغن با قیمت دولتی برای ماه مبارک رمضان گفت: برنامه ریزی های ویژه برای ماه مبارک رمضان از بهمن سال گذشته انجام شده بود و برنامه دولت در حوزه تامین ذخایر و تنظیم بازار، بخشی از سیاست‌های دولت است.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی با بیان اینکه توزیع کالا و نظارت بر فروش کالا‌های وارد شده با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از دیگر وظایف در حال انجام دولت است، گفت: در حوزه تنظیم بازار، تقریبا از روز‌های پایانی سال و ماه مبارک رمضان، حدود ۴۲۰ هزار تن انواع کالا را از ذخایر و گردش تنظیم بازار کالای دولتی در مجموع بخش مصرفی مردم داشتیم که از این میزان ۸۰ هزار تن مرتبط با ماه مبارک رمضان است.

 

سیف با تاکید بر اینکه با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دستگاه‌های نظارتی دیگر در حوزه انبار‌های بخش خصوصی ماه مبارک رمضان آرامی را داریم، گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا از اول اسفند تاکنون عرضه کردیم که همچنان ادامه دارد. همچنین برای شکر‌های مصرفی خانوار، افزایش قیمت نداریم.

 

مدیرعامل شرکت مادر تخصص بازرگانی دولتی ایران درباره دپوی کالا در بنادر با بیان اینکه این کالا‌ها اصولا در گردش است و همه این کالا‌ها رسوبی نیست، گفت: توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام در یک ماه امسال حدود ۲ میلیون تن کالا از داخل بندر جا به جا شده است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خبرگزاری شبستان اخبار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج سفته و برات واخواست شده درصدی ارزش معاملات ماه مبارک رمضان فرابورس ایران میلیارد ریال شهر تهران اسفند ماه میلیون ورقه فروردین ماه میلیون ریال نشان می دهد کالا ها درصدی حجم ۵۰ هزار تن میلیون تن مشابه سال ماه امسال سال گذشته ۵ میلیون ۲ میلیون سال قبل سال ۹۸ ۵ درصد یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث

الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگی با انواع وسایل نقلیه از قوانین مطلوبی است که آرامش زیادی به‌همراه می‌آورد. فرقی نمی‌کند که در جریان حادثه رانندگی خاطی هستید یا کسی که دچار آسیب می‌شود، درهرحال، وجود بیمه شخص ثالث راهی برای مدیریت هزینه خسارت‌ها به‌نحوی است که همه سود ببرند. با وجود این بیمه اجباری، رانندگی حاشیه امنی پیدا می‌کند و در پناه پوشش خدماتش، وقوع حوادث مختلف قابل کنترل می‌شوند. در ادامه درباره محاسبه هزینه خرید این بیمه بیشتر می‌گوییم.

عوامل اثرگذار در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث

سالانه، سازمان بیمه مرکزی تعرفه‌ای مشخص را برای خرید بیمه شخص ثالث اعلام می‌کند. تعیین این تعرفه هم در گروی نرخی است که قوه قضاییه برای دیه در نظر می‌گیرد. نرخ دیه وابسته به عواملی مانند تورم و شاخص‌هایی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود. قیمتی که با در نظرگرفتن این عوامل برای خدمات بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود، قیمت پایه دریافت خدمات آن از شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه یا همان بیمه‌گران است.

به‌جز نرخ پایه بیمه شخص ثالث، عوامل متنوع دیگری هم هستند که روی تعیین هزینه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه اثر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل خودرو؛ سال ساخت؛ کاربری وسیله؛ اعتبار بیمه‌نامه؛ جرایم انجام‌شده؛ پوشش‌های بیمه؛ تخفیف‌های در دسترس.

مدل خودرو

بنا به اینکه چه خودرویی سوار می‌شوید و وسایل نقلیه‌تان چیست، هزینه بیمه شخص ثالث آن هم تغییراتی می‌کند. برای مثال، یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، تعداد سیلندرهای هر مدل از خودرو است. هرچقدر که وسیله نقلیه‌تان تعداد سیلندر بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه شخص ثالثش هم بیشتر می‌شود. برای مثال، باید دقت کنید که هزینه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با یک وانت باری یکسان نیست.

سال ساخت

یکی از عواملی که روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث نقش دارد، سال تولید آن است. اگر خودرویی بیشتر از ۱۵ سال عمر کرده باشد، هزینه بیمه آن هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از ۱۵ سال، به‌ازای هر سال اضافه، ۲درصد به مبلغ بیمه‌تان اضافه می‌شود. بیشینه این مقدار هم ۲۰درصد است. بنابراین، حواستان باشد که لزوما نرخ و تعرفه بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و پیش از خرید، حتما استعلامی از هزینه لازم برای خرید بیمه خودروی موردنظرتان تهیه کنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

کاربری وسیله

نرخ بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و کاربرد آن‌ها هم در تعیین قیمت بیمه‌شان اثرگذار است. برای نمونه، خودروهای شخصی بیمه شخص ثالث ارزان‌تری نسبت به خودروهایی دارند که در نقش تاکسی‌های معمولی یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. حمل بار با خودرو و کارکردهای این‌چنینی دیگر هم باعث می‌شوند که هزینه بیمه شخص ثالث برای هر وسیله متفاوت از دیگری باشد.

اعتبار بیمه‌نامه

بنا به اینکه مدت‌زمان عقد قرارداد بیمه چقدر است، هزینه بیمه شخص ثالث هم تغییر می‌کند. اعتبار بیمه‌نامه‌ها می‌تواند کوتاه‌مدت یا یک‌ساله باشد. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان تهیه و خرید روزشمار بیمه شخص ثالث را هم فراهم می‌کنند. دقت کنید که بیمه‌های شخص ثالث کوتاه‌مدت ریسک بیشتری برای بیمه‌گران یا همان شرکت‌های ارائه خدمات بیمه دارند و به همین دلیل، نرخشان پایین‌ نیست.

جرایم انجام‌شده

یادتان باشد که به‌ازای هر روز بدون بیمه شخص ثالث، مبلغی جریمه برایتان ثبت می‌شود. این جریمه براساس نرخ و تعرفه سالانه بیمه تعیین می‌شود و هر سال متفاوت از سال دیگر است. اگر خودرو را بیمه نکنید، جریمه روزانه برایتان لحاظ می‌شود و مبلغ سنگینی شکل می‌گیرد. بنا به اینکه چقدر جریمه پرداخت‌نشده دارید، هزینه خرید و تمدید بیمه برایتان متفاوت خواهد بود.

پوشش‌های بیمه

براساس اینکه خدمات بیمه شخص ثالث چه مواردی از حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد، مبلغ خرید آن هم متفاوت خواهد بود. با انتخاب پوشش‌های بیشتر، هزینه خرید بالاتر می‌رود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در این زمینه مهم است. در هر سال، این سقف و مبلغ کف ارائه خدمات بیمه متفاوت است. در سال ۱۴۰۲، بیشترین مبلغی که می‌توانید از بیمه شخص ثالث دریافت کنید، معادل با ۴۰۰ میلیون تومان است. حداقل میزان پوشش هم در حدود ۲۰ میلیون اعلام می‌شود.

تخفیف‌های در دسترس

شرکت‌های بیمه باید برای دریافت مبلغ پایه بیمه از قانون سازمان بیمه مرکزی پیروی کنند. بعد از اینکه نرخ اصلی مشخص شد، امکان ارائه تخفیفات مختلف از سوی شرکت‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند خرید با تخفیف‌های گوناگون را برای مشتریانشان ممکن کنند. تخفیف مهمی که در این زمینه ارائه می‌شود هم تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث است. به‌ازای هر سال که بدون تصادف بگذرد، تخفیف‌هایی برای وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود. بهره‌مندی از این تخفیف‌ها راهی برای خرید ارزان‌تر بیمه شخص ثالث است.

خرید آسان برای مدیریت هزینه و آگاهی دقیق از قیمت‌ها

برای خرید بیمه شخص ثالث باید از میان شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه، دست به انتخاب بزنید. پیداکردن مناسب‌ترین گزینه کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و برای مقایسه شرایط و تعرفه‌های هریک باید روند تحقیقاتی دشواری را پشت‌سر بگذارید. خبر خوب آن است که با وجود سامانه‌ای مانند بیمه بازار جای نگرانی بابت انتخاب وجود ندارد. با مراجعه به این بستر آنلاین می‌توانید انواع بیمه را بی‌دردسر و راحت بخرید. در بیمه بازار، امکان واردکردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و مشاهده فهرستی کامل از بیمه‌گران برای دریافت خدمات بیمه شخص ثالث از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به این سامانه، فهرست شرکت‌های مختلف و شرایطشان را مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در نهایت هم در فرایندی اینترنتی و ساده، اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث کنید.

برآوردی از قیمت بیمه شخص ثالث و استعلام قیمت‌ها در بیمه بازار

برای محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث، کافی است که از بیمه بازار کمک بگیرید. با ورود اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه، فهرستی متناسب با مشخصات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مرور فهرست که شامل اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است، امکان تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب و ورود اطلاعات و مدارک لازم هم تمام روند به‌طور اینترنتی پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه می‌توانید صاحب بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود شوید. هزینه‌ها هم به‌طور اینترنتی و با اتصال به درگاه‌های امن پرداخت از شما دریافت خواهند شد. با روش‌های تازه، امور مختلف از جمله خرید بیمه را خوشایند، ساده و دل‌چسب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • محدود شدن استفاده از سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه‌نامه چه اهمیتی دارد؟
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث