Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@18:57:36 GMT

انتشار فراخوان ششمین دورۀ جایزۀ شعر احمد شاملو

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۹۷۸۷

فراخوان ششمین دوره جایزه‌ی شعر احمد شاملو منتشر شد.

به گزارش عصر ایران و بر اساس اطلاع دبیرخانۀ جایزۀ شعر شاملو علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا پایان خرداد‌ماه 1399در این رقابت شرکت کنند.

در فراخوان ششمین دوره جایزۀ شعر احمد شاملو آمده است:

«دبیرخانۀ جایزۀ شعر شاملو مفتخر است اعلام کند که این جایزه امسال ششمین دوره‌اش را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پای فشردن بر منظر و هدفی که همواره می‌گوید امروز را باید تاب آورد چرا که گام‌هایت رو به سوی طلوع فردا دارد، عزمی ا‌ست زادۀ ارادۀ‌ تسلیم نشدن در برابر اندیشه‌های انفعال‌طلب و مسئولیت‌گریزی که با هزار بهانه‌ گوشۀ عافیت جستن و بی‌عملی را تجویز می‌کند تا «در اتاقی بی روزن و بی‌هوا نشستن و نالیدن» را صورتی موجه ‌ببخشد.

مواجهه با دشواری‌های این سال‌ها ممکن نبود، جز با همت خستگی‌ناپذیرانۀ دست‌اندرکاران این جایزه، پشتیبانی مشفقانۀ همراهانی با وسعت توان دید منظر که از روی دغدغه و حس مسئولیت فردی و اجتماعی‌شان در قبال فرهنگ و ادبیات، در این شش سال هم‌دوش این جایزه بوده‌اند».

این دبیرخانه ضمن سپاس‌گزاری از هم‌کاری شاعران، ناشران، خبرنگاران و دوستداران شعر فارسی اعلام کرده است: در نظر دارد در سال جاری و در ششمین دورۀ این جایزه، از میان کتاب‌های شعر نو منتشرشده در سال ۱۳۹۸ خورشیدی مجموعۀ برگزیده را در روز ۲۱ آذر 13۹۹ هم‌زمان با نود و پنجمین زادروز تولد شاعر بزرگ معاصر- احمد شاملو- معرفی کند.

از این رو، از شاعران و نیز ناشرانی که در زمینۀ انتشار شعر فعالیت دارند خواسته سه نسخه از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال ۱۳۹۸ خورشیدی منتشر شده حداکثر تا پایان خرداد ماه امسال برای دبیرخانۀ این جایزه به نشانی : تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان ارسال کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0032Tg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جایزه شعر احمد شاملو احمد شاملو جایزۀ شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل

همزمان با پخش برنامه محفل و ماه من، بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند. 

تنها در زمان یک ماه پخش برنامه محفل و ماه من، با فراخوانی که در این برنامه اعلام شده بود، در طرح «اکرام ایتام و محسنین» ۱۳۴ هزار نفر حامی جدیدثبت نام کردند که این رقم رشد حدود ۳۲ درصدی ثبت‌نام حامیان را نشان می‌دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال