Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با بیان اینکه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ماه رمضان بدون حضور مخاطب و همراه با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما انجام می‌شود، گفت: نذر قربانی برای امام زمان(عج) همسو با رزمایش مواسات و همدلی در این ماه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی برنامه های عمومی مسجد مقدس جمکران تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های این مسجد در فضای مجازی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی در صبح ها، قرائت دعای افتتاح در شب های ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه های شب های احیاء با حضور خطبا و مداحان سرشناس البته بدون حضور مخاطب و جمعیت و همراه با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ «عهد منتظران»، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 17 ماه مبارک رمضان فرصت دارند از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مسجد مقدس جمکران نسبت به این مهم اقدام کنند.

 

حجت الاسلام حسین آبادی برگزاری مسابقه دعای افتتاح، دعای توصیه شده برای شب های ماه مبارک رمضان را دیگر برنامه میعادگاه منتظران برای ضیافت الله معرفی کرد و افزود: علاقمندان به شرکت می توانند اطلاعات این مسابقه رمضانی را در روزهای آینده از سایت مسجد مقدس جمکران پیگیری کنند.

 

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، گفت: این قرارگاه همسو با رزمایش مواسات و همدلی مومنانه مورد تاکید مقام معظم رهبری راه اندازی شده است. جمع آوری کمک های خیرانه برای مستضعفان از محورهای فعالیت این قرارگاه است.

 

حسین آبادی با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در ایام مقابله با کرونا، گفت: در پی اجرای این پویش محموله گوشت شامل 2500 بسته تبرکی در ایام نیمه شعبان بین نیازمندان توزیع شد.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: بعد از نیمه شعبان نیز 10 هزار بسته گوشت تبرکی با کمک موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا به مناطقه محروم سراسر کشور ارسال شد. این نذر قربانی ویژه ماه مبارک رمضان هم کلید خورده و خیران می توانند از طریق کد دستوری*780*313#  نسبت به شرکت در آن اقدام کنند.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی ماه مبارک رمضان مسجد جمکران مسجد مقدس جمکران ماه مبارک رمضان حسین آبادی نذر قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود