Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@20:23:16 GMT

صدور بیش از 202 هزار برگ بارنامه در مازندران طی 2 ماهه اخیر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۰۴۲

به گزارش خبرنگار ایلنا،رحمت الله موسوی با اعلام این خبر گفت : در مدت یاد شده 2 میلیون 618 هزار و ۴۲۴ تن بار  از مازندران به سراسر کشورجابجا شده است.

وی در ادامه عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب شن وماسه-ذرت دامی– جو خوراکی - بنزین معمولی- گازوییل- مرکبات- فرآورده های لبنیاتی- کالای اساسی و بهداشتی سایر عنوان نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: اعزام ناوگان برای حمل اقلام و لوازم بهداشتی از کارخانه‌های تولیدی به مناطق مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده است.

موسوی خاطر نشان کرد :131شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال میباشند واین استان دارای 7انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکتهای حمل ونقل کالا  و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو11انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای می باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران جاده راهداری و حمل و نقل جاده مرکبات بنزین معمولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در گزارش 9 ماهه میاندوره ای سال 1402 بانک ملت که در کدال منتشر شده است جریان خالص ورود نقد حاصل از سرمایه گذاری ها را نسبت به دوره مشابه سال قبل آن کاهش 469 درصد را نشان می دهد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IxB

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه