Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:57:54 GMT

تولید بیش از 8 هزار عدد ماسک توسط گروههای جهادی دهگلان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۰۴۹

تولید بیش از 8 هزار عدد ماسک توسط گروههای جهادی دهگلان

فرمانده سپاه دهگلان از تولید 8 هزار و 700 عدد ماسک توسط گروهای جهادی بسیج جامعه زنان و بسیج دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز مردم برای مقابله و پیشگیری از این بیماری و روبرو شدن مردم با کمبود ماسک گروههای جهادی ناحیه مقاومت سپاه دهگلان و بسیج دانش آموزی دبیرستان بعثت اقدام به تولید ماسک در سطح شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا این روزها سبب ایجاد موج نگرانی و اضطراب در بین مردم شده است به طوری که عده‌ای با رعایت نکات بهداشتی اما هنوز نگران ابتلا به این ویروس هستند.

از طرف دیگر با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران بلافاصله برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کرده و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌های طبی سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند.

 

با این حال در مقابل برخی افراد فرصت طلب و سودجو که با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه می‌شوند، گروه‌های از بسیج خواهران سپاه ناحیه دهگلان، بسیج دانش آموزی، گروه های مردمی با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت اقدام با دوخت ماسک و توزیع رایگان آن میان مردم به کمک هموطنان خود شتافته‌اند

 محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در بازدید از روند تهیه و تولید کار گاه تولید ماسک توسط گروههای جهادی جامعه بسیج زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان و بسیج دانش آموزی بیان داشت: گروه های جهادی به صورت داوطلبانه وارد عمل شده و در این امر خیر خواهانه در کارگاه های خیاطی روزانه بیش از 700 عدد ماسک تولید می کنند.

وی افزود: این ماسک‌ها در کارگاه‌های متعلق به همین گروه‌های جهادی و با حمایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان می شود و بعد از استرلیزه  و ضد عفونی شدن در میان مردم  توزیع می‌شود.

امانی گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در این راستا تاکنون مبلغ یک میلیون تومان نقدی و خرید پارچه مخصوص ماسک هم به مبلغ یک میلیون تومان در اختیار گروه جهادی تولید ماسک قرار داده است

وی اظهار داشت: این مشکل هم با ورود به چرخه تولید برطرف می‌شود چرا که پیش‌بینی شده که با تولید روزانه 700 عدد هم نیاز شهرستان برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه دهگلان بیان داشت: از شروع تولید تاکنون 8 هزار و 700 عدد ماسک توسط گروههای جهادی بسیج جامعه زنان و بسیج دانش آموزی تولید شده که 7 هزار و 190 عدد آن هم میان مردم شهرستان توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به ضد عفونی سطح شهر دهگلان و بلبان آباد بیان داشت: هر شب حدود 7 الی 10 گروه جهادی از بسیجیان و بسیج ورزشکاران زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج شهید نسرین پور اقدام به ضد عفونی و گندزدایی می نمایند.

امانی در ادامه با اشاره به رزمایش کمک مومنانه بیان داشت: تاکنون هزار و 600 خانواده نیازمند شناسایی شده اند و در این راستا 280 بسته معیشتی بهداشتی به این خانواده ها اهدء شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با بیان اینکه ما از تمام ظرفیت‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همراهی دیگر ادارات و نهادها برای کاهش شیوع این بیماری استفاده خواهیم کرد و از همه افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با همدلی هم بتوانیم این مشکل را پشت سر بگذاریم.

وی با توجه پیشگیری و قطع زنجیره کرونا ویروس خاطر نشان کرد: کلیه مسئولین و سازمان ها و ادارات در شهرستان به عنوان خدمتگذار شبانه روز برای حفظ جان مردم تلاش می کنند و از مردم شهرستان خواست با رعایت نکات بهداشت عمومی و فردی و در خانه ماندن ما را یاری کنید تا با هم زنجیره شیوع را قطع کنیم و کرونا ویروس را شکست دهیم.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی گروههای جهادی ماسک توسط عدد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم