Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاشگاه پارس جنوبی به ابهام و حواشی روزهای گذشته پاسخ داد.

 به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر در خصوص مواضع مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم  بابت تسویه بخشی از طلب طلبکاران این باشگاه و همچنین وضعیت هافبک برزیلی مواردی مطرح شد. همین مساله واکنش باشگاه پارس جنوبی جم را به همراه داشت. این باشگاه در کانال رسمی خود نوشت:

ضمن تقدیر از زحمات کلیه مربیان و بازیکنان فصل‌های گذشته پارس جنوبی جم که باشگاه آن‌ها را جز سرمایه‌های معنوی خود می‌داند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم بیان چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در جریان هستید باشگاه پارس جنوبی جم و مدیرعامل باشگاه اعلام کردند بخش زیادی از طلب بازیکنان فصل گذشته به میزان ۸۰ درصد پرداخت شده است که باید تاکید کنیم این مساله صحت دارد و متاسفانه برخی از دوستان دچار سوءتفاهم شده اند چراکه مدیریت باشگاه طبق برنامه‌ریزی مالی بخش زیادی از مطالبات بازیکنان فعلی باشگاه که از فصل قبل طلب داشتند را پرداخت کرده است.

باتوجه به اینکه باشگاه پارس جنوبی جم همواره از آرای ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال  تمکین کرده است با برخی از طلب‌کاران باشگاه که حکم قطعی و لازم الاجرا و موردتایید کمیته تعیین وضعیت داشته‌اند در نیم فصل توافق و پیش از سال جدید تسویه مالی انجام شد و برای تایید این مساله دوستان می‌توانند با ایمان سلیمی،حسین معمار یا میثم تیموری و رحمان احمدی تماس برقرار کنند تا از صحت و سقم گفته‌هایمان مطلع شوند.

سیاست باشگاه در راستای تسویه با الباقی طلبکاران است. این‌که اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران نه تنها برای یک فصل دارای تراز مالی منفی هستند بلکه از چند فصل قبل هنوز  بدهکاری دارند و این را همه می‌دانند. حال جدا از این موضوع که اکثر بدهکاری باشگاه پارس جنوبی جم مربوط به گذشته بوده اما مدیرعامل باشگاه آقای مرادی به دنبال تسویه با طلب‌کارانی است که حکم قطعی دارند که طبق زمان‌بندی انجام می‌شود.

برخی از دوستانی که از ما گله‌مند هستند باید بدانند در نیم‌فصل آرایشان در کمیته استیناف در حال رسیدگی بود که ان‌شاءالله در موعد مقرر با آن‌ها نیز توافقات لازم صورت خواهد گرفت. همان‌طور که می‌دانید با حمایت عملی  مدیریت منطقه ویژه و تلاش مجدانه مدیرعامل باشگاه از معدود باشگاه‌هایی بودیم که بازیکنان‌مان را قبل از نیم فصل به سقف ۵۰ درصد دریافتی رسانده‌ایم و بر اساس برنامه اعلامی سازمان لیگ برای ادامه بازی‌ها به الباقی تعهدات مالی‌مان نیز عمل خواهیم کرد.

مگنو یکی از با اخلاق‌ترین و فنی‌ترین بازیکنان خارجی حال حاضر فوتبال ایران است و باشگاه در همه زمینه‌ها از این بازیکن رضایت دارد و به دنبال تمدید قرارداد با وی هستیم اما درباره حواشی چند وقت اخیر پیرامون دوری مگنو از خانواده‌اش نیاز است چند مورد را متذکر شویم تا ذهن برخی از دلواپسان که زیادی نگران این بازیکن هستند روشن شود. روزی که مگنو مصدوم شد سرمربی تیم با هماهنگی مدیرعامل با آقای دکتر باقری فرد یکی از سه جراح برجسته و حاذق کشور  که پای مهدی ترابی را هم عمل کرده بودند هماهنگ شد تا جراحی رباط صلیبی مگنو را انجام دهند آن هم با آخرین متد روز دنیا که در جراحی رباط صلیبی به کار گرفته می شود اما مگنو درخواست داد به خاطر دوران نقاهت بعد از عمل کنار خانواده اش باشد و ازآنجایی که تمام هزینه های باشگاه زیر نظر سازمان‌های نظارتی انجام می شود انجام چنین کاری برای باشگاه مشکلات قانونی به وجود می‌آورد اما با این حال مدیرعامل باشگاه به دنبال راهکاری بود تا مگنو بتواند درکنار خانواده اش باشد. البته این را هم بگویم که به رغم اینکه بلیت های رفت و آمد ایشان در قرارداد بر عهده خود بازیکن بوده اما باشگاه تا این لحظه همه رفت و آمدهای مگنو را پرداخت کرده و هم اکنون نیز برای تهیه بلیت وی مشکلی ندارد.

مگنو علاوه بر هزینه عمل که قبلا راجع به آن توضیح داده شد خواهان تسویه مالی نیز است که ماجرای کرونا و بلاتکلیفی برگزاری بازی‌ها هم مزید بر علت شد تا منتظر بمانیم برای تصمیمات فیفا در خصوص قرارداد بازیکنان تا بعد از آن بتوانیم با مگنو تسویه حساب مالی انجام دهیم و امیدواریم با روشن شدن وضعیت فوتبال ایران طی چند روز آینده این اتفاق روی دهد.

لازم است این نکته را هم به برخی از دوستان متذکر شویم که مسیر رسیدن به حق و حقوقشان از راه تخریب و تهدید نیست چرا که باشگاه پارس جنوبی جم و هوادارانش همواره برای کسانی که حتی یک ساعت برای اعتلای نام بزرگ پارس جنوبی جم زحمت کشیده‌اند احترام و ارزش قائل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم استانی ورزشی باشگاه پارس جنوبی جم مدیرعامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی