Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری تاکنون جز استان‌های برتر کشور بوده و امیدوارم که مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، طرح فاصله‌گذاری هوشمند با بازگشایی مشاغل کم‌خطر و متوسط در شهرستان کهگیلویه از سوی مردم و کسبه جدی گرفته نشده و مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچگونه توجهی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز به کار فعالیت مشاغل کم‌خطر و متوسط در سراسر کشور، مردم شهرستان کهگیلویه گمان می‌کنند که شیوع بیماری کووید19 در این شهرستان کاهش یافته و دیگر نیازی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و روزانه در سطح بازار و خیابان‌های شهر دهدشت کمتر کسی را مشاهده می‌کنید که با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی تردد کند.

خانمی 34 ساله که در صف نانوایی ایستاده بود، به خبرنگار تسنیم گفت: پس از تعطیلات نوروزی و بازگشایی بعضی از مغازه‌ها در شهر دهدشت تا امروز کمتر کسی را دیدم که با پوشیدن ماسک و دستکش در سطح شهر رفت و آمد کند.

این شهروند دهدشتی افزود: رعایت فاصله‌گذاری هوشمند حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم و چنانچه سلامتی شخصی برایمان مهم است پس وظیفه داریم فاصله خود را با دیگران حفظ کنیم.

طرح فاصله‌گذاری هوشمند یکی از مصوبات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده که اجرای آن از 20 فروردین به بعد در سراسر کشور آغاز شده و همچنان اجرای این طرح ادامه دارد و مردم می‌بایست در تمامی مکان‌ها به ویژه در مکان‌های شلوغ آن را رعایت کنند.

یکی از رانندگان تاکسی شهر دهدشت با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در تاکسی‌های درون شهری به خبرنگار تسنیم گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم طرح فاصله‌گذاری هوشمند در تاکسی‌های شهر دهدشت به‌صورت کامل اجرا نمی‌شود.

طرح فاصله گذاری هوشمند همچنان با قاطعیت در البرز اجرایی می‌شوداردبیل| عواقب هوشمندسازی تشریفاتی مدارس؛ آموزش و پرورش برای افت یادگیری برنامه‌ریزی کردجزئیات فاصله‌گذاری هوشمند دانشگاه آزاد/ برگزاری حضوری کلاس های تحصیلات تکمیلی

این راننده تاکسی گفت: از زمانی که پس از تعطیلات تا امروز شروع به کار کردیم بیشتر اوقات عقب سه‌نفر و جلو هم یک نفر سوار می‌کنیم و در این خصوص نه ماموران راهور و نه خود مردم اعتراضی نداشتند.

روح‌الله مسئول یکی از نانوایی‌‌های شهر دهدشت به خبرنگار تسنیم گفت: بیشتر اوقات که صف نانوایی شلوغ می‌شود به مشتری‌ها می‌گوییم که با فاصله پشت‌سرهم توی صف بایستید و این فاصله یک‌و‌نیم متری را رعایت کنید، گاهی مواقع هم مشتری‌ها اصلأ توجهی نمی‌کنند و چسبیده به هم توی صف می‌ایستند.

پورمهدی مسئول یکی از فروشگاه‌های بزرگ شهر دهدشت به خبرنگار تسنیم گفت: در روزهای آغاز سال جدید مشتری‌ها برای خرید اجازه ورود به داخل مغازه را نداشتند اما الان چند روزی است که مشتری خودش وارد فروشگاه شده و خرید خود را انجام می‌دهد.

این فروشنده دهدشتی گفت: در خصوص فاصله‌گذاری هوشمند ما به مشتریان تذکر می‌دهیم اما آنها توجه نمی‌کنند و کار خودشان را انجام می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این باره به تسنیم گفت: بازرسان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در سطح شهرستان به صورت روزانه از تمامی صنوف بازدید کرده و اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به دادستانی شهرستان معرفی می‌شوند.

محمدطاهر طیب‌زادگان عنوان کرد: در یک هفته گذشته میزان 10 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های مواد غذایی شهرستان کشف و معدوم شد.

وی با بیان اینکه رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری تاکنون جز استان‌های برتر کشور بوده و امیدوارم که مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گزارش: سید مصطفی گنجی

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری هوشمند خبرنگار تسنیم گفت کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی شهر دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏