Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین منچستریونایتد از اختلافش با سرمربی پیشین شیاطین سرخ سخن گفت. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبین فن‌پرسی که در سال 2012 در ازای 22.5 میلیون پوند از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و تنها سه سال پس از حضور در این تیم و کار زیرنظر مربیانی همچون سرالکس فرگوسن، دیوید مویس و لوئیز فن‌خال مجبور به جدایی از این تیم شد، درباره اختلافی که با لوئیز فن‌خال در این تیم پیدا کرد که در نهایت منجر به ترک اولدترافورد شد، سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال هلند در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره چرایی جدایی‌اش از سرخپوشان منچستر گفت: پیش از اینکه اولدترافورد را ترک کنم با فن‌خال صحبت کردم و او به من گفت "روبین، مسیر ما از هم جدا خواهد شد. من سرمربی هستم و تو بازیکن، بنابرین دوره تو در منچستریونایتد به سر آمده و باید بروی". من هم در جواب گفتم "ولی من هنوز قرارداد دارم"، که او در پاسخ من گفت "اهمیتی برایم ندارد".  این کار فن‌خال بی‌رحمانه بود. فکر می‌کردم روزی این اتفاق بیفتد اما نه اینقدر بی‌رحمانه. وقتی هم چنین پیامی از جانب سرمربی دریافت می‌کنید، چیزهای زیادی از ذهنتان می‌گذرد.

وی افزود: من هنوز با منچستریونایتد قرارداد داشتم، خانواده‌ام از بودن در آنجا خوشحال بودند و من یازدهمین سال حضورم در لیگ برتر انگلیس را تجربه می‌کردم. ما عاشق زندگی در انگلیس بودیم اما  قرار بود بعدش چه اتفاقی بیفتد؟ بچه‌های ما در آنجا به مدرسه می‌رفتند، دوستان خود و چیزهای دیگر داشتند. پس وقتی چنین اتفاقی می‌افتد، همه اینها را در ذهن‌تان مرور می‌کنید و اینکه باید چطور به آن واکنش نشان دهید؟

مهاجم پیشین شیاطین سرخ تصریح کرد: به فن‌خال گفتم "خواهیم دید چه خواهد شد. این نظر شماست اما من هنوز خوشحالم و از بودن در انگلیس و در منچستریونایتد لذت می‌برم؛ بنابرین خواهیم دید که چه خواهد شد". سپس ایستادم و با فن‌خال دست دادم و محل را ترک کردم. در راه بازگشت به خانه با خودم فکر می‌کردم و می‌گفتم " شرایط دشواری است. چطور می‌خواهی به چنین پیامی واکنش نشان دهی؟".

فن‌پرسی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام فن‌خال بی‌رحمانه، سخت و مستقیم مطرح شد. سپس یکسری چیز به ذهن آمد و بعد ما تمرینات پیش‌فصل را آغاز کردیم اما فن‌خال به من اجازه نداد که در بازی 11 به 11 حضور پیدا کنم و به من گفت که به تنهایی تمرین کنم. سعی کردم آرامشم را حفظ کنم و خونسرد باشم اما یکسری اتفاق در حال رخ دادن بود. آن شرایط روی من و خانواده‌ام و روی حرفه‌ام داشت تأثیر می‌گذاشت اما سعی کردم خونسرد باشم.

وی در پایان گفت: شاید در آن مقطع بهتر بود با کسی غیر از اطرافیانم صحبت می‌کردم اما من بیش از حد برای انجام این کار سختگیر بودم. حالا که به گذشته فکر می‌کنم، مقاطعی از دوران حرفه‌ای‌ام بود که باید این کار را می‌کردم.

حمایت روانی منچستریونایتد از بازیکنانش در دوران قرنطینه

فن‌پرسی 36 ساله در نهایت در سال 2015 از منچستریونایتد به فنرباغچه پیوست و پس از دو سال و نیم حضور در این تیم ترکیه‌ای به فاینورد بازگشت و یک فصل و نیم را هم در این تیم هلندی سپری کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد بی رحمانه فن پرسی فن خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم

اندی کول مهاجم انگلیسی سال های گذشته منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس، تیم منتخب از هم بازی های سابق خود را معرفی کرد. 

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها