Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب‌علی سلیمانی‌تبار رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همزمان با شیوع و گسترش بیماری کرونا، در راستای عمل به حدیث نبوی من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، فرماندهی دژبان کل ارتش با حضور رزم نوازان خود در بیمارستان هاجر از مدافعان سلامت و کادر درمان این مجموعه با اهدا گل و نواختن آهنگ‌های حماسی توسط رزم نوازان دژبان آجا تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش ادامه داد: امروز حضور مدافعان وطن در کنار مدافعان سلامت مبین آن است که همواره در کنار هم ایستاده ایم و به پشتوانه هم مدافعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

او افزود: پزشکان، پرستاران و مجموعه کارکنان درمانی با از خودگذشتگی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و به دنیا نشان دادند و ثابت کردند که در حوزه سلامت نظام ارزشمندمان پیشرفت‌های عظیمی داشته است.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌تبار با بیان اینکه روحیه و نشاط موجب افزایش بنیه روحی و معنوی می‌شود خاطر نشان کرد: دژبان ارتش به نمایندگی از خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در این بیمارستان حضور یافته تا بیان کند قدردان زحمات خالصانه و مومنانه مدافعان سلامت و کادر درمان کشور عزیزمان هست و خواهد بود.

در این مراسم پرچم متبرک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در جمع مدافعان سلامت برافراشته شد تا بیانگر این باشد که مدافعان سلامت و مدافعان با الگوگیری از امام عزیزشان مجاهدانه در را خدا تلاش خواهند نمود تا این بیماری منحوس نابود شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران کرونا ویروس مدافعان سلامت دژبان ارتش مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • نشانه‌های پایان رژیم منحوس
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد